2022-05-24, 16:47
Medlem
Hittar inte mycket info om raceplay på forumet, så jag tänkte att jag postar denna tråd.

Raceplay är alltså att t ex en vit man träffar en asiatisk kvinna/svart kvinna/osv och förnedrar henne, förolämpar henne, och dominerar henne.

Så t ex med en svart kvinna som går igång på detta så gör man rasistiska anspelningar typ "din jävla negerhora, sug min vita kuk NU" medan hon bär ett koppel runt halsen osv. Hon njuter av att vara en vit mans slav. Tror ni fattar grejen.

Knappast något för en vanlig Svensson med andra ord. Har svårt att föreställa mig t ex en helylle socialdemokrat säga negerhora i sängkammaren, haha. De föredrar väl att se sina fruar bli påsatta av någon med större kuk i så fall. Anyway, I digress.

Någon som gillar detta? Erfarenheter?
Senast redigerad av TrollStrategen 2022-05-24 kl. 16:54.
Citera
2022-05-24, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrollStrategen
Hittar inte mycket info om raceplay på forumet, så jag tänkte att jag postar denna tråd.

Raceplay är alltså att t ex en vit man träffar en asiatisk kvinna/svart kvinna/osv och förnedrar henne, förolämpar henne, och dominerar henne.

Så t ex med en svart kvinna som går igång på detta så gör man rasistiska anspelningar typ "din jävla negerhora, sug min vita kuk NU" medan hon bär ett koppel runt halsen osv. Hon njuter av att vara en vit mans slav. Tror ni fattar grejen.

Knappast något för en vanlig Svensson med andra ord. Har svårt att föreställa mig t ex en helylle socialdemokrat säga negerhora i sängkammaren, haha. De föredrar väl att se sina fruar bli påsatta av någon med större kuk i så fall. Anyway, I digress.

Det du är inne på i avslutningen är väl en porrklassiker? Alltså att en vit man tittar på medan en välhängd, svart, muskulös man med rötter i Västafrika sätter på hans fru.
Citera
2022-05-24, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Det du är inne på i avslutningen är väl en porrklassiker? Alltså att en vit man tittar på medan en välhängd, svart, muskulös man med rötter i Västafrika sätter på hans fru.
"Porrklassiker" beror nog på hur bekväm man är i mansrollen.

T ex om man är typisk vänster och inte accepterar "samhällets könsroller", eller om ens mamma tyckte det var en bra idé att du skulle bära kjol som liten pojke... Då kanske man gillar att se på när en man knullar din fru, vad vet jag 🤷‍♂️

Håll dig till ämnet tack!
Citera
2022-05-24, 17:11
Medlem
Fettsugnings avatar
Vill minnas att det finns någon typ serie med vita skinnskallar som har sex med negresser. Skinnskallar med hakkors tatuerade mm.
Citera
2022-05-24, 17:17
Medlem
Citat:
"Porrklassiker" beror nog på hur bekväm man är i mansrollen.

T ex om man är typisk vänster och inte accepterar "samhällets könsroller", eller om ens mamma tyckte det var en bra idé att du skulle bära kjol som liten pojke... Då kanske man gillar att se på när en man knullar din fru, vad vet jag 🤷‍♂️

Håll dig till ämnet tack!

Jag höll mig till ämnet. Eller menar du att din definition av raceplay inte omfattar alla former av sex där ras är en del av ”the play”?
Citera
2022-05-24, 17:20
Medlem
Citat:
Jag höll mig till ämnet. Eller menar du att din definition av raceplay inte omfattar alla former av sex där ras är en del av ”the play”?
Aha. Nej, cuckolding är annorlunda från raceplay. Raceplay är mellan man och kvinna av olika raser. Cuckolding är mellan en "bull" och frugan/flickvännen där cucken är medveten om deras affär.

Finns även den kvinnliga motsvarigheten "cuckquean:ing" som handlar om att mannen i ett par har en älskarinna och frun tänder på att se på.

Ingen cuck-variant handlar specifikt om rasaspekten per se.

Senast redigerad av TrollStrategen 2022-05-24 kl. 17:23.
Citera
2022-05-24, 17:25
Medlem
Citat:
Aha. Nej, cuckolding är annorlunda från raceplay. Raceplay är mellan man och kvinna av olika raser. Cuckolding är mellan en "bull" och frugan/flickvänen där cucken är medveten om deras affär.

Finns även den kvinnliga motsvarigheten "cuckquean:ing" som handlar om att mannen i ett par har en älskarinna och frun tänder på att se på.

Ok. Jag tänkte cuckolding där en viktig del av grejen är att mannen är svart. Typ, ”fuck me you big dicked nigger!”
Citera
2022-05-24, 17:27
Medlem
Citat:
Ok. Jag tänkte cuckolding där en viktig del av grejen är att mannen är svart. Typ, ”fuck me you big dicked nigger!”
Om en vit kvinna gillar att bli påsatt av en man av en annan ras, då hör det till detta ämne.

Cuckolding är en annan femma.
Citera
2022-05-24, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Vill minnas att det finns någon typ serie med vita skinnskallar som har sex med negresser. Skinnskallar med hakkors tatuerade mm.
Intressant! Vart gick denna serie? SVT Play?
Citera
2022-05-24, 19:27
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Skulle ha varit intressant men nä, det cirkulerade på diverse porrsajter för kanske 10-15 år sen.
Citera
2022-05-24, 20:41
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ja.

Mollena Williams höll ett föredrag om ämnet under Stockholm Fetish Weekend 2013 och det gjorde att det tabu som fanns kring ämnet lättades upp lite i svallvågorna efteråt.

Plötsligt blev det hyfsat enkelt att få tag på intressanta partners på ett sätt som inte riktigt varit möjligt tidigare. (Se bara på alla idiotsvar i tråden eller ditt eget raljerande.)

Precis som med alla andra förnedringslekar så blir det bättre ju mer du vet om den du ska förnedra och det är viktigt att ha lite koll på den andres reaktioner och sköta eftervården mer grundligt än normalt eftersom den här typen av aktiviteter kan röra upp och till saker ordentligt.

Själva utövandet kan vara ytterst subtilt, typ hon är en ”ordinär” slav och resten ger sig mer av sig självt sas till mer uttalat som du själv ger exempel på till sånt som utifrån nog ser ut som rena rollspel med uniformer och attiraljer.

Sessionerna skiljer sig, som sagt, åt rätt rejält beroende på kvinnan jag är med.

Ämnet är fortfarande hyfsat tabu och det är fortfarande lite besvärligt att ta upp ämnet så jag brukar oftast få låta den undergivna vara den som specifikt tar upp det i samtalen med nya kontakter.
Citera
2022-05-25, 07:23
Medlem
Citat:

Citat:

Citat:
Skulle ha varit intressant men nä, det cirkulerade på diverse porrsajter för kanske 10-15 år sen.

Ni tänker på siten "Nazi niggers" som jag har för mig aldrig lanserades fullt ut utan bara var ett skämt.

Däremot producerades det en rätt "bra" trailer med lite blandade klipp där nazzar satte på och lätt förnedrade svarta tjejer.

Hela klippet var rätt humoristiskt...dom byggde ju upp det som ett "vanligt" porrklipp där tjejen fick lite frågor om vem hon var och vad hon gillade och sen kom den förste nazzen in och tjejen började snaska nazze-kotte....sen drar nazzen av sig tröjan och har en jättesvastika tatuerad över nästan hela bröstet...tjejen sneglar upp och utbrister "oh HELL no" men får ändå åka nazzesnopp för "we're the master race bitch" och "get some aryan dick, sub-human" eller något liknande.

Jag garvade läppen av mig när jag såg klippet.

För att anknyta till TS...raceplay är roligt med rätt person.

Hade en japansk KK för många år sedan som gick igång på att jag kallade henne rasförrädare och gaijin-hora när vi låg. Det var hon som tog upp det och jag märkte att jag gillade det.

Hade även en indisk flickvän som var rätt undergiven och gillade förnedring rent allmänt så hon hade inget emot att vi blandade in lite raceplay/rollspel. Hon fick kalla mig Sahib och rent allmänt iträda rollen som hus-hora...mums
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in