2022-05-24, 12:43
Administrator
admins avatar
Forumet "Evighetsdiskussioner" startades 2004, och var då ett forum för "trådar som är extra långlivade, och som vi inte gärna velat stänga."

(FB) Nytt forum: Evighetsdiskussioner

Forumet - som låg i Laidback - fyller inte längre någon funktion, och trådarna har därför flyttats till Laidbacks huvudforum.

admin

---

Uppdatering: Forumet "Evighetsdiskussioner" kommer att återlanseras ikväll, men med ett bredare innhåll.
Se ytterligare information här.
Citera
2022-05-24, 13:31
Medlem
Jag märkte det. Jag skriver ofta i den avdelningen, och såg nu att det visst inte var några evighetsdiskussioner.
Citera
2022-05-25, 23:38
Moderator
Allaballawallas avatar
Detta var det sorgligaste jag läst på väldigt länge.

Mitt favoritforum uppblandat med Laidback...
Citera
2022-05-26, 00:15
Moderator
Ruskigbusss avatar
Ni som saknar det - https://www.flashback.org/find_threads_by_tag.php?tag=evighetstr%E5d
Citera
2022-05-26, 21:19
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Vad det gäller "Evighetsdiskussioner" så var inriktningen väldigt rörig, då det fanns mängder av evighetsdiskussioner som låg i Laidbacks huvudforum. Subforumet var istället trådar som flyttats dit från andra forum. Men senare slutade vi att flytta sådana trådar till Laidback.

Trådar som (FB) Lek: Gissa filmen via bilden 2 och (FB) Black- och Death metal: den stora rekommendationstråden flyttades inte längre till "Evighetsdiskussioner". De fick numera vara kvar i forumet där de startats. Samtidigt som Laidback hade två forum, men ingen riktigt förstod varför.

Däremot så kan det vara klokt att göra en översyn gällande Laidback.
Forumet "Backstage" var ett första steg. Men ni får gärna posta förslag på andra områden som kan förbättras.

Två dygn efter att vi arkiverade "Evighetsdiskussioner" så startar vi ett nytt subforum med samma namn.
Detta subforum ligger också i Laidback, men till skillnad mot det tidigare forumet så kommer alla evighetsdiskussioner att ligga i detta subforum - med två undantag.

1. Diskussioner som handlar om Flashback och Flashbackare.
2. Forumlekar

Vad det gäller forumlekar så kommer dessa att hamna i ett nytt subforum som heter "Forumlekar".
Förhoppningsvis så kommer det nu att bli mindre rörigt i Laidback.

admin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in