• 1
  • 2
2022-05-22, 12:36
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackToHegel
Precis, för hög dos.

Är man nybörjare är det rekommenderat att man röker, för att det är lättare att reglera dosen. När man äter kan det bli för mycket eftersom det tar en stund innan det kickar plus att det sitter i längre vilket kan göra det jobbigt om man fått i sig för mycket. Om du ändå vill äta börja med lite, vänta ett par timmar och fyll på lite. Lär dig vad som är lagom för dig.

Du kan även äta lite för att ha en grund. Sen fylla på genom att röka, ifall det behövs. Det du röker kickar snabbt, men går ur snabbt också. Bra ifall man sugit i sig för mycket.
Hmm, jag som alltid har tagit en väldigt liten dos. Brukar köpa kakor som jag delar i typ 8 delar, sen tar jag en del i samband med mat.
Citera
2022-05-22, 13:16
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konung-Helsingborg
Bra jobbat. Tror du själv knarksäljande förortstillverkare av edibles slösar sina dyra buds vilket nästan kostar lika mycket som guld, på nån äcklig fulsvenne? Ett kilo spicedeg kostar som en toalettrulle och genom att blanda det med lite bakdeg så blir avkastningen mer än tio tusen procent. Hoppas du är en vedervärdig svennebög som fått permanenta hjärnskador.
Tror inte det var spice, köper endast från välrenommerade säljare. Spiceförsäljning är dessutom inte tillåtet där jag handlar, om en säljare bryter mot denna regel så kommer hen bannas.

Varför är du så hatisk?
Citera
2022-05-22, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Tror inte det var spice, köper endast från välrenommerade säljare. Spiceförsäljning är dessutom inte tillåtet där jag handlar, om en säljare bryter mot denna regel så kommer hen bannas.

Varför är du så hatisk?
Om du ens läst en enda fup mot säljare som torskat genom darknet så skulle du väldigt snabbt komma fram till att dessa välrenommerade säljare skrattar åt hur de rövknullar kunderna som inte kan få nog av bajsprodukterna, men eftersom du är en patetisk svenne som har världens mest naiva världsbild är det bara att garva. Fortsätt ät gift och tro det är gröna blommor, tack.

Varför jag är så hatisk? Varför utpressar alla äckliga svennar mig genom världens högsta skatt och sen leker oskyldiga? Typiskt fula fegsvennar att tro de är oskyldiga när de är hemska djävulshundar som rapporterar till Joe Biden.
Citera
2022-05-22, 13:20
Medlem
otellos avatar
Citat:
Om du ens läst en enda fup mot säljare som torskat genom darknet så skulle du väldigt snabbt komma fram till att dessa välrenommerade säljare skrattar åt hur de rövknullar kunderna som inte kan få nog av bajsprodukterna, men eftersom du är en patetisk svenne som har världens mest naiva världsbild är det bara att garva. Fortsätt ät gift och tro det är gröna blommor, tack.

Varför jag är så hatisk? Varför utpressar alla äckliga svennar mig genom världens högsta skatt?
Jag tror du har fel. Jag känner personligen människor som tidigare sålt edibles på darknet, dessa var inte tillverkade med spice.

Varför bor du i Sverige om du hatar det så mycket, är det jobbigt att flytta från mammas källare?
Citera
2022-05-22, 13:47
Medlem
Rozenkvartss avatar
Tror det handlar om vilket psyke man har. Själv rökte jag ganska mycket som yngre utan problem, men plötsligt började jag noja och fick ökad ångest överlag. Rökte för mycket helt enkelt. Höll upp i ca 10 år och provade igen och fick vääääärldens panikångest. Hemst! Satt i typ 1 dygn innan det klingade av. Det kan ha berott på att jag rökte mycket fast det var så längesen, men gick också igenom en del jobbiga privata grejer. Man bör inte röka då. Sen tror jag som sagt också på detta med känslighet, har man tendenser till ångest är röka inget bra.
Citera
2022-05-22, 13:55
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rozenkvarts
Tror det handlar om vilket psyke man har. Själv rökte jag ganska mycket som yngre utan problem, men plötsligt började jag noja och fick ökad ångest överlag. Rökte för mycket helt enkelt. Höll upp i ca 10 år och provade igen och fick vääääärldens panikångest. Hemst! Satt i typ 1 dygn innan det klingade av. Det kan ha berott på att jag rökte mycket fast det var så längesen, men gick också igenom en del jobbiga privata grejer. Man bör inte röka då. Sen tror jag som sagt också på detta med känslighet, har man tendenser till ångest är röka inget bra.
Tror du har rätt, det hjälper ju inte att det är olagligt osv. Tack för svar.
Citera
2022-05-22, 15:02
Medlem
Citat:

Varför jag är så hatisk? Varför utpressar alla äckliga svennar mig genom världens högsta skatt och sen leker oskyldiga? Typiskt fula fegsvennar att tro de är oskyldiga när de är hemska djävulshundar som rapporterar till Joe Biden.
Du är ju uppenbarligen efterbliven, du har tillfört absolut ingenting till tråden och dina kommenterar strålar inte direkt intelligens. Men i vilket fall så hade han knappast varit påverkad så pass länge utav spice, sen att du blivit lurad av darknet langare är väl tråkigt. Testa göra lite research nästa gång.

Till TS, prova lägre doser. Edibles kan vara lömska.
Citera
2022-05-22, 15:07
Medlem
davetheslaves avatar
Citat:
Bra jobbat. Tror du själv knarksäljande förortstillverkare av edibles slösar sina dyra buds vilket nästan kostar lika mycket som guld, på nån äcklig fulsvenne? Ett kilo spicedeg kostar som en toalettrulle och genom att blanda det med lite bakdeg så blir avkastningen mer än tio tusen procent. Hoppas du är en vedervärdig svennebög som fått permanenta hjärnskador.

Hehe, du kan köpa sticktester för 29:- kr för att testa renhet & substans. Jag föreslår att du gör de så du slipper desinformera tråden med dina fantasier.

Edit: hade ett hemma. Om du behöver visuell hjälp:
http://www.bilddump.se/bilder/202205...36.245.111.jpg

Har testat allt från darknet, inget konstigt än.
Senast redigerad av davetheslave 2022-05-22 kl. 15:17.
Citera
2022-05-23, 13:26
Medlem
Mjälls avatar
Vet vad du menar. Brukar vara kopplat till spänningar i kroppen, så man kan lugna sig genom att hitta ett bra viloläge för hela kroppen.
Citera
2022-05-29, 18:22
Medlem
Råd till er som vill konsumera cannabis oralt:

Använd låga doser, förslagsvis mellan 1-5 MG THC och lika mycket, om inte mer CBD. Enligt egna erfarenheter brukar det vara behjälpligt att säg, två till tre timmar innan dra till med en rejäl dos CBD olja för att mätta receptorerna. Ångest på edibles är för mig alltid dosrelaterat..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in