2023-02-05, 05:18
Bannlyst
Trffade just ngon jag kan ka med som dessutom varit dr frut. Nu r jag ju inte vaccad men skulle kravet slppa gr det mjligen om han vill ka dit igen. Det lt som om han haft en positiv upplevelse dr iallafall.
Citera
2023-02-19, 08:07
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
*Rockaway Beach Kp korv Lyssna p Ramones.

Ha Bra skor
r Rockaway Beach verkligen vrt att spendera tid p? Okej att promenera lite med Ramones i lurarna men sen d? Det tar ju nd sin tid att ka dit om man utgr frn Manhattan.
Citera
2023-02-19, 21:59
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
r Rockaway Beach verkligen vrt att spendera tid p? Okej att promenera lite med Ramones i lurarna men sen d? Det tar ju nd sin tid att ka dit om man utgr frn Manhattan.

Det tar 1h 20 min dit med Metro
Det r ju mest om man trttnat p hga hus dag 5
Citera
2023-02-19, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
https://www.youtube.com/watch?v=V5SDmyEF14Y

Har i mnga r drmt om att resa hit. The land of opportunities, the city of where it all happens!
Hade sparat till resa och uppehlle (20K) men s kom coronan och jag trodde inte det skulle bli sig likt igen but here we are.

Har ngon varit hr? Hur gr det till? Man landar var via Kpenhamns flygplats? Vad ska man se? Hittills r listan fljande:

Empire state building
Flat Iron building
Trump Tower
Rockefeller center
Statue of lib.
Staten Island
Chrysler building
Times Square
Ballet academy of NYC
Brooklyn bridge
Brooklyn
Harlem

Vad tycker ni man ska se? Tnkte stanna i 2 veckor. Rcker det fr att hinna se allt och hur dyrt r dr?

Ca 10k usd ink flyget&hotellet.

Vrdelst land, vrdelsa mnniskor.

Satt i screening i 1 timme fr att komma in i landet trots att jag hade Visat redo osv.

Skulle beskriva Usa som en mngfaldsprojekt likt Svurenia. Dr finns ingen riktig identitet allt r bara konsumentbaserat och utseende&status fixerat. Trkigt vder, finns skyskrapor "wow"
LOL

Usa r en container, res till ntt trevligt land istllet.
Citera
2023-02-20, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bidencrackhead
Ca 10k usd ink flyget&hotellet.

Vrdelst land, vrdelsa mnniskor.

Satt i screening i 1 timme fr att komma in i landet trots att jag hade Visat redo osv.

Skulle beskriva Usa som en mngfaldsprojekt likt Svurenia. Dr finns ingen riktig identitet allt r bara konsumentbaserat och utseende&status fixerat. Trkigt vder, finns skyskrapor "wow"
LOL

Usa r en container, res till ntt trevligt land istllet.
Jas.. Ja jag har ingen som r helt njd med att ha varit dr faktiskt. Beats me why.. En gammal klasskompis bor i NYC, New York och han HATAR det.

r du vaccinerad d fr de krver ju man ska vara det?
Citera
2023-02-20, 01:40
Medlem
Citat:
Jas.. Ja jag har ingen som r helt njd med att ha varit dr faktiskt. Beats me why.. En gammal klasskompis bor i NYC, New York och han HATAR det.

r du vaccinerad d fr de krver ju man ska vara det?

Dessvrre tog jag 2 doser pga av jag reser mycket.

Skit stad, skit land, besk Italien, Schweiz under vren istllet och njut av vacker natur.
Citera
2023-02-20, 01:51
Bannlyst
Citat:
Dessvrre tog jag 2 doser pga av jag reser mycket.

Skit stad, skit land, besk Italien, Schweiz under vren istllet och njut av vacker natur.
Schweiz! fullt av rika dryga snorpellar o en massa natur. Knner en schweizare, han arbetar som forskare och har trots det inte ens rd med mer n en kllarvning. Jvla skitland.

Jag vill ha skyskrapor s hga att jag kncker nacken, negrer som dansar breakdance p trottoaren, slitna svartmlade pubar och s mycket mnniskor att man inte vet VEM man ska prata med!

Long live the US, babe!
Citera
2023-02-20, 02:23
Medlem
Citat:
Schweiz! fullt av rika dryga snorpellar o en massa natur. Knner en schweizare, han arbetar som forskare och har trots det inte ens rd med mer n en kllarvning. Jvla skitland.

Jag vill ha skyskrapor s hga att jag kncker nacken, negrer som dansar breakdance p trottoaren, slitna svartmlade pubar och s mycket mnniskor att man inte vet VEM man ska prata med!

Long live the US, babe!

Kom hit till Medellin Colombia ist.

Mkt fetare, allt r lagligt. Cannabis 20 gram eget bruk, 1 gram kokain eget bruk.

Testosteron p apoteket, tillvxhormon p apoteket. Alla tabletter som finns ect.

Tjejerna 10 pong, finns allt svarta, karibiska, vita spanjorskor.

Hghus ver hela staden, god mat, hrligt vrvder ret runt.

Eller k o t en big mac i Stades de unidos med dom totalt psykiskt sjuka individerna som bor dr.

MVH
Citera
2023-02-20, 02:35
Bannlyst
Citat:
Kom hit till Medellin Colombia ist.

Mkt fetare, allt r lagligt. Cannabis 20 gram eget bruk, 1 gram kokain eget bruk.

Testosteron p apoteket, tillvxhormon p apoteket. Alla tabletter som finns ect.

Tjejerna 10 pong, finns allt svarta, karibiska, vita spanjorskor.

Hghus ver hela staden, god mat, hrligt vrvder ret runt.

Eller k o t en big mac i Stades de unidos med dom totalt psykiskt sjuka individerna som bor dr.

MVH
Usch, knrk.

Enda anledningen till att jag skulle ka till Medellin vore fr att haka p Olof K Gustavssons galenskaper! Dr har vi en rolig grabb.
Citera
2023-02-20, 16:34
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Long live the US, babe!

Klart du skall ka
Det finns mycket bra , men ven mycket som inte r bra. Som p alla stllen
Citera
2023-02-20, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Klart du skall ka
Det finns mycket bra , men ven mycket som inte r bra. Som p alla stllen
Ja slpper de vaccinationssprren s re fritt fram om jag hittar resesllskap men har kanske ett nu. KANSKE.
Citera
2024-03-17, 22:08
Medlem
Citat:
Ja slpper de vaccinationssprren s re fritt fram om jag hittar resesllskap men har kanske ett nu. KANSKE.

Blev det ngon resa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in