Hej
Jag söker med ljus och lykta efter lite coola skjortor man kan ha i sommar, gärna kortärmad.
Jag söker liknade Versace skjorta men jag vill inte ha en klassisk guld svart Versace för tycker inte den är fin, den skriker för mycket ”märket” och jag tycker det känns lite överdrivet, luffargrej att man måste visa upp ett typiskt märke. Förstår mig rätt, jag vill gärna ha lite exklusivare skjorta för känsla och kvalitet men jag vill inte hävda det genom klassiska tryck eller logotyper.
Tänk lyxig Hawaii skjorta typ haha, som man kan glida runt i uppknäppt runt poolen med ett par schyssta brillor på och en grogg i näven.
Tänk Florida, Miami -80 talet typ haha
Jag har jätte svårt att förklara vad jag söker, vet kanske knappt det själv men coola mönstrade skjortor tänker jag.
Jag hittade en cool HOGO BOSS skjorta i zebra liknade mönster förra året men den var fel storlek såklart.
Beställde denna igår -
https://www.careofcarl.se/sv/artikla...YaAmgGEALw_wcB
Tycker egentligen inte den är exakt det jag söker då den är för mörk men nått åt det hållet kanske, dock gärna andra färger än svart och guld, det är typ det som är felet med den men kanske att den blir nice ändå.
Ös på med tips och bra sidor, tacksam för hjälp.
Mvh