Lär inte finnas butiker som vågar sälja kopior. Blir grymma böter om dom åker fast.
Första kollen gör tullen. Då är det nog skumma säljare på typ Tradera du får försöka hitta.
Hittar du något på Wish? Alla märkeskläder verkar vara puts väck! Konstigt!
Kvaliteten på tyget är oftast så dålig så det är inte värt pengarna inhemska becknare tar.
Köp en biljett till Guangzhou. Där nere kan du köpa AAA för 10 - 150kr.
sverigelyx på ig säljer bästa kopiorna, finns fler men litar inte på kvaliteten hos dom andra. Känns som vissa köper från typ Wish å sen säljer för 1000kr.
DHgate finns det mesta på.
Lite lång leveranstid kan det vara ibland men har bara god erfarenhet av kläderna och bra priser!
SHARE FOR REWARDS Hurry up!I discovered great products on Dhgate.com.Get $16 OFF your first order.Act in>> https://m.dhgate.com/static/fissionS...555%7C-%7C1111
Wish har jag gett upp, säljer bara skit… eBay och dhgate har blivit krångligt. (Frakt/ leverans)
Nu köper jag allt på www.brandsinfashion.se dom har svensk support och är pålitliga.
Va ute i god tid bara, ibland tar det typ 10-dagar.
Wish har jag gett upp, säljer bara skit… eBay och dhgate har blivit krångligt. (Frakt/ leverans)
Nu köper jag allt på www.brandsinfashion.se dom har svensk support och är pålitliga.
Va ute i god tid bara, ibland tar det typ 10-dagar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!