2022-05-24, 19:22
Medlem
nonadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jag menade så klart passagerarens namn, som du skrev hade kopplingar till händelsen i Vivalla 2018.

Jaha, sorry för missuppfattningen. Det är jag inte så säker på tyvärr. Men finns nog andra i tråden som vet vad han heter.
Citera
2022-05-24, 23:41
Medlem
Passageraren som släpptes av var mycket möjligt den tänkta måltavlan.

Kan nog bekräfta att de klippte fel person.
Citera
2022-05-25, 02:31
Medlem
nonadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeloveOG

Utveckla gärna. Jag får verkligen inte ihop det att dom skulle tagit fel snubbe. Man borde ju veta att han inte äger eller kör den bilen som blev beskjuten.

Hade man haft passageraren som måltavla så hade man vetat att personen skulle lämna bilen. Då hade det ju varit mer rimligt att skjuta passageraren när han klev ur bilen eller vänta vid hans port.

Om man nu har klippt fel snubbe, så tror jag inte att passageraren va den tänkta måltavlan.
Citera
2022-05-25, 07:32
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:

Jag kan bekräfta att du snackar skit även i denna tråd.
Citera
2022-05-25, 08:04
Medlem
Nästa fråga är ju då om föraren inte var måltavlan kan det då vara så att passageraren fortfarande fanns kvar i bilen och inte hunnit bli avsläppt innan bilen besköts?
Citera
2022-05-25, 08:26
Medlem
Att ha “varit” kriminell och nu är ”laglydig” får gamla kriminella kompanjoner att lyfta på ögonbrynen och leda till ganska grova utpressningar det har vi sett förr och ser hela tiden, ” kriminell avundsjuka” är inte rolig och slutar ofta som det här.
Så någon oskyldig BO är han nog inte, för syvende och sist så hinner allt upp till slut.
Citera
2022-05-25, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Jag kan bekräfta att du snackar skit även i denna tråd.

Personen som släpptes av var kusin med ett av offret som mördades i vivalla för 3 år sen. Personen hade hotat att hämnas sin kusin.

Väl på plats skrek Personen att han var den tilltänkta måltavlan.

GM sköt sönder hela bilen. Med andra ord såg de inte att passageraren hade hoppat av bilen.

Så nej, tror inte jag snackar skit
Citera
2022-05-25, 11:21
Medlem
nonadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undrar7208
Nästa fråga är ju då om föraren inte var måltavlan kan det då vara så att passageraren fortfarande fanns kvar i bilen och inte hunnit bli avsläppt innan bilen besköts?

Nej, passageraren fanns inte kvar i bilen. Han hade blivit avsläppt innan bilen blev beskjuten.
Citera
2022-05-25, 11:22
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Personen som släpptes av var kusin med ett av offret som mördades i vivalla för 3 år sen. Personen hade hotat att hämnas sin kusin.

GM sköt sönder hela bilen. Med andra ord såg de inte att passageraren hade hoppat av bilen.

"WeloveOG" med tilltänkt på plats utan bidrag
Citera
2022-05-25, 11:26
Medlem
nonadas avatar
Citat:

Jag har fortfarande svårt att tro att man missade att han hade hoppat ur bilen. Jag menar, det fanns ju en anledning till varför bilen med passageraren skulle åka till Varberga. Om det inte va för att släppa av honom där, så varför åka till Varberga och vända direkt? Och som jag var inne på tidigare, då hade det varit lämpligare att stå vid den porten som man visste att passageraren skulle in i istället för att åka efter en bil och skjuta.

Jag tror fortfarande att det va riktat mot BO. Det känns som en personlig vendetta mot BO. Jag tror inte att passageraren var måltavla här.

Time will tell!
Citera
2022-05-25, 11:44
Medlem
BO adress samt företagsadress finns på nätet, om man ville döda han kan man inte bara pullup på han hemma eller på jobbet hur enkelt som helst. Istället tog dom honom när han lämna av en kompis efter jobbet? Skumt.
Citera
2022-05-25, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonada
Jag har fortfarande svårt att tro att man missade att han hade hoppat ur bilen. Jag menar, det fanns ju en anledning till varför bilen med passageraren skulle åka till Varberga. Om det inte va för att släppa av honom där, så varför åka till Varberga och vända direkt? Och som jag var inne på tidigare, då hade det varit lämpligare att stå vid den porten som man visste att passageraren skulle in i istället för att åka efter en bil och skjuta.

Jag tror fortfarande att det va riktat mot BO. Det känns som en personlig vendetta mot BO. Jag tror inte att passageraren var måltavla här.

Time will tell!
Om man ville åt BO hade varit enklare stå vid hans port också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in