Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-05, 16:20
  #373
Medlem
Någon ny information?
Citera
2022-12-05, 17:19
  #374
Medlem
Det här är så hemskt asså! Alla som är från Varberga eller kände David vet att han var en korrekt människa.

Jag vill verkligen veta hur fan detta kunde hända.

Det här är ingen lowlife kille! Han var stökig när hans var yngre men vem har inte varit det.

Hoppas verkligen detta blir löst känns så frustrerande och overkligt.
Citera
2023-01-25, 21:35
  #375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGoyim
Det här är så hemskt asså! Alla som är från Varberga eller kände David vet att han var en korrekt människa.

Jag vill verkligen veta hur fan detta kunde hända.

Det här är ingen lowlife kille! Han var stökig när hans var yngre men vem har inte varit det.

Hoppas verkligen detta blir löst känns så frustrerande och overkligt.

De som kände David vet att han hade ett stort hjärta. Tyvärr så finns det banditer här som tror att man är kriminell bara för att man skjuts.

Mordet på David var helt fel. Man var ute efter Daniars högra hand "paki" som han kallas för.
Citera
2023-01-27, 08:29
  #376
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maestroo20
De som kände David vet att han hade ett stort hjärta. Tyvärr så finns det banditer här som tror att man är kriminell bara för att man skjuts.

Mordet på David var helt fel. Man var ute efter Daniars högra hand "paki" som han kallas för.
Du bör läsa detta. Det är över nu, alla vet vad han var för slags människa.

(FB) Miljonstöd för fejkad kulturfestival Borlänge
Citera
2023-01-29, 00:10
  #377
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Du bör läsa detta. Det är över nu, alla vet vad han var för slags människa.

(FB) Miljonstöd för fejkad kulturfestival Borlänge

Tror du på allt som skrivs?

Jag kan med starka källor säga att BO David inte var måltavlan. Den tilltänkta måltavlan var en pakistanier. Din mupp
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback