Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-07, 09:09
Avstängd
TwoThousands avatar
Vi kan höra se och förstå döda människor som vandrar runt i hemligheten.
2024-12-07, 22:51
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Klart man blir lite galen eller tokig sitter umgås med osynliga människor igen.
Säger sanningen ifall att behöver det, hela rummet fullt utav döda människor.

Det där var faktiskt djupt och tänkvärt skrivet.
2024-12-08, 03:51
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ibland känns det bättre att umgås med sitt släktträd alla dom anhöriga som väntar på vår återuppståndelse och övergång till dödsriket.
Vill dina döda släktingar att du under ditt liv på jorden använder 80 år till att prata med dem dygnet runt?

Eller tycker de döda att du ska använda tiden på jorden till att leva, till att uppleva, till att se och lära dig, till att utvecklas, till att göra gott mot andra och bli älskad, till att älska, till att leva på riktigt, så som ingen död kan?

Det du har som dina döda släktingar saknar är möjligheten att leva på riktigt.
Senast redigerad av TunderTarFyr 2024-12-08 kl. 03:53.
2024-12-09, 08:58
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Det där var faktiskt djupt och tänkvärt skrivet.

Försöker hålla det till verkligheten.

Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Vill dina döda släktingar att du under ditt liv på jorden använder 80 år till att prata med dem dygnet runt?

Eller tycker de döda att du ska använda tiden på jorden till att leva, till att uppleva, till att se och lära dig, till att utvecklas, till att göra gott mot andra och bli älskad, till att älska, till att leva på riktigt, så som ingen död kan?

Det du har som dina döda släktingar saknar är möjligheten att leva på riktigt.

Saknar du inte dina anhöriga kan du verkligen leva livet utan dom?
Sitter mottaglig för ande världen varenda dag från morgon till kväll vet inget annat.

Man kan vänja sig med att prata dygnet runt.
2024-12-09, 16:11
Avstängd
TwoThousands avatar
Gick runt med den heliga ande och begick mirakel i hemligheten.
För utan kransen utav livet på huvudet är ingenting sig likt längre.
Kan föredra att sitta diskuterar med dom döda människor istället.

Jag är i mörkret, förstår du?
Gud tittar sällan på ande viskare.
Gillar inte sådan sysselsättning.
Senast redigerad av TwoThousand 2024-12-09 kl. 16:17.
2024-12-10, 21:54
Avstängd
TwoThousands avatar
Folk sitter ner mottaglig kommunicerar med döda människor i hemligheten.
Till och med vanligt folk kan se skuggan av den döde människan i ögonvrån.
2024-12-10, 22:12
Avstängd
TwoThousands avatar
Offergåvor för att råda bot på hemska ande väsen.
Alla människor som hemsöker andra människor.
Gör väl allt för att ta ett andetag en sista gång.

Jag dömer er till ljuset och att stå till svars för gärningar i livet på domens dag.
2024-12-10, 22:50
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Saknar du inte dina anhöriga kan du verkligen leva livet utan dom?
Sitter mottaglig för ande världen varenda dag från morgon till kväll vet inget annat.

Man kan vänja sig med att prata dygnet runt.
Jag kan sakna dem. Alla som verkligen älskade mig, alla utom en, är döda.

Varken levande eller döda släktingar vill att man inte har något annat liv än att prata med dem dygnet runt, det är ju inget liv.

Friska släktingar vill att deras barn och anhöriga har bra liv, kul liv, har kärlek i livet, får se och uppleva spännande saker.

Min saknad av mina döda släktingar hindrar inte mig att leva livet, att fylla det med gott, göra roliga saker, att lära mig spännande saker.
Och hjälpa min stad med att se till att det finns ett 12-stegsmöte varje vecka för folk som mig, det får mig att känna att jag gör nåt bra för andra.

Meningen med livet på jorden är att leva ett meningsfullt liv på jorden, helst med och för andra, att välja livet medan man kan leva.

Jag tar i dag himmel och jord till vittnen på att jag har ställt dig inför liv och död, välsignelse och förbannelse. Du skall välja livet, så att du och dina efterkommande får leva. Du skall älska Herren, din Gud, lyssna till honom och hålla dig till honom, ty detta ger dig liv, och du får leva länge 5 Mos 30:19-20
2024-12-11, 00:45
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Jag kan sakna dem. Alla som verkligen älskade mig, alla utom en, är döda.

Varken levande eller döda släktingar vill att man inte har något annat liv än att prata med dem dygnet runt, det är ju inget liv.

Friska släktingar vill att deras barn och anhöriga har bra liv, kul liv, har kärlek i livet, får se och uppleva spännande saker.

Min saknad av mina döda släktingar hindrar inte mig att leva livet, att fylla det med gott, göra roliga saker, att lära mig spännande saker.
Och hjälpa min stad med att se till att det finns ett 12-stegsmöte varje vecka för folk som mig, det får mig att känna att jag gör nåt bra för andra.

Meningen med livet på jorden är att leva ett meningsfullt liv på jorden, helst med och för andra, att välja livet medan man kan leva.

Jag tar i dag himmel och jord till vittnen på att jag har ställt dig inför liv och död, välsignelse och förbannelse. Du skall välja livet, så att du och dina efterkommande får leva. Du skall älska Herren, din Gud, lyssna till honom och hålla dig till honom, ty detta ger dig liv, och du får leva länge 5 Mos 30:19-20

Världens furste ger oss ingen nåd, smärtan är outhärdlig.
Människor gör hemska saker gentemot paranormalt folk.
Föredrar att vara mottaglig umgås med släkt och vänner.
2024-12-11, 00:53
Bannlyst
Det är Satan som jävlas. Det kan bli riktigt sjukt och innebär en hel del fällor som det är tänkt att man ska falla i. Vanföreställning ovanpå vanföreställning..

En av de sjukaste fällorna lär vara om man går på att man kan "utnyttja kunskap i andevärlden" för att tjäna pengar. Det vill jag mena är rätt säkert att de såkallade mediumerna ofta har gått på.

När jag låg inlagd på psyket så var det som om en ande kontaktade mig och sade sig vara en gammal bekant, som av en "händelse" hade "råkat" begå självmord året tidigare. Jag gick på det, tror rösten var extremt lik, och "han" sade sig komma från Helvetet för att besöka mig. Jag fortsatte gå på det, även om jag iaf numera inte är särskilt troende på att man ska lita på folk från helvetet.

och med helvete räknar jag faktiskt med min nuvarande kunskap med somalia, mellanöstern osv
2024-12-11, 01:10
Avstängd
TwoThousands avatar
Som ett spöke vandrar runt i hemlighet.
Kunde inte skriva något mer om saken.
Panik när anhörig inte kunde höra mig.
Gjorde väldigt ont när dom kremerade.
Osynliga för blotta ögat vandrade runt.
2024-12-11, 01:12
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
Det är Satan som jävlas. Det kan bli riktigt sjukt och innebär en hel del fällor som det är tänkt att man ska falla i. Vanföreställning ovanpå vanföreställning..

En av de sjukaste fällorna lär vara om man går på att man kan "utnyttja kunskap i andevärlden" för att tjäna pengar. Det vill jag mena är rätt säkert att de såkallade mediumerna ofta har gått på.

När jag låg inlagd på psyket så var det som om en ande kontaktade mig och sade sig vara en gammal bekant, som av en "händelse" hade "råkat" begå självmord året tidigare. Jag gick på det, tror rösten var extremt lik, och "han" sade sig komma från Helvetet för att besöka mig. Jag fortsatte gå på det, även om jag iaf numera inte är särskilt troende på att man ska lita på folk från helvetet.

och med helvete räknar jag faktiskt med min nuvarande kunskap med somalia, mellanöstern osv

Har du haft några fler psykos liknande tillstånd sedan dess?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in