2022-05-20, 05:59
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrooz
Precis efter han annonserat sin övergång från demokraterna till republikanerna...

Precis, ingen är förvånad att skitsnacket i media tar fart när Musk under flera månader haft ”fel” åsikter och nu dessutom gör officiellt en övergång till Republikanerna.

Så gör man bara inte enligt media. Inte ostraffat i alla fall, så denna ”nyhet” är ingen överraskning.
2022-05-20, 06:14
Medlem
Diablo1118s avatar
Värdepapper, valutor och råvaror: allmänt --> Företagsskvaller
/Moderator
2022-05-20, 06:23
Medlem
Huckabees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Troligen inte . SpaceX drar ju in x antal miljarder.
Låter ju mest som bs i mina öron. Blir det nån rättegång ? Knappast .
Musk sa så sent som i december att Spacex står inför konkurs om de inte följde ett visst schema för 2022. Ett schema de inte är i närheten att leva upp till.
https://www.cnbc.com/amp/2021/11/30/...ankruptcy.html
2022-05-20, 06:39
Medlem
Elon Musk är fan kung, med många bra och stora arbetslag under sig. Svinkul att se utvecklingen av rymdraketer gå framåt med mera.

Jag vill köpa Teslatelefonen för att stödja, så småningom antagligen en teslabil med. hoppas den säljer som guld världen över och bidrar till rymdfartsutvecklingen och baser på både månen och mars och mer asteroidforskning, terraforming-planer inkl öken på jorden odlade/gjorda till vilda & friska matskogar.

Hoppas SpaceX/dessa projekt överlever. TS är ett smutskastande lögnäckel. Riktigt lågt slag, fy fan.

Någon lättklädd jänta med right kjol och djup urringning har väl fått en kommentar av en Elon lite på lyset om en "schysst hylla/nice rack" på firmafesten eller något och ville bara ha pengar, grattis då till 250.000$...

Skulle läst hela första inlägget... Whatever
Senast redigerad av UpTop 2022-05-20 kl. 07:30.
2022-05-20, 06:59
Medlem
För 2.5 miljoner svenska kronor så hade jag varit helt ok med att Elon Musk tog mig på låret och sedan visade sin penis. Jag hade tagit pengarna, hållt käften och sedan investerat i krypto (nu verkar vara en bra tidpunkt) för att sedan kunnat avnjuta ekonomisk frihet livet ut. Nu sitter jag istället på pendeltåget in till jobbet en fredagsmorgon.

Snälla Elon Musk, kom hit, ta mig på låret och vifta lite med din penis och sedan lovar jag att ta emot pengarna och hålla käften.
2022-05-20, 07:13
Medlem
Man borde ta lite hänsyn till hans autism här men betala skadestånd har han råd att göra.
2022-05-20, 07:33
Medlem
Kosmos.s avatar
Känns som Musk skapat sig många fiender på vänsterkanten på senaste då han mer och mer blivit emot vänstern och woke-skiten. Bara efter hans köp av twitter kom ansenligt med negativt vänstervinkladt om Musk på Youtube. Känns som Google/youtube dessutom promotar dessa negativa videor och artiklar.

TS är givetvis en sådan vänsterhomofil.
Senast redigerad av Kosmos. 2022-05-20 kl. 07:36.
2022-05-20, 07:38
Medlem
Queenofqueenss avatar
Nästa man på tur att få sitt liv förstört av en mytoman, fram med "meetoo" stämpeln den ska sitta i pannan, mitt i...
2022-05-20, 07:42
Medlem
Tror inte på detta. Det är de onda Demokraterna som fulspelar igen.
2022-05-20, 07:45
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Förlåt men tycker inte detta är så skandalöst. Hade ja vart en svinig miljonär och kåt hade jag nog svinat då o då. Men framförallt sett till att anställa folk som är lite positiva, inte massa bittra och ängsliga människor som inte ser utbytet eller att de kan ske. Köp en eskort som har serviceutbildning? Eller ja fattat inte varför elon snålar.

De finns större skandaler för Tesla aktien.
Typ att alla projekt läggs ner för de enbart är nyheter för o driva värdet upp.
2022-05-20, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Nästa man på tur att få sitt liv förstört av en mytoman, fram med "meetoo" stämpeln den ska sitta i pannan, mitt i...

Han har ju erkänt.
2022-05-20, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Han har ju erkänt.
Källa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem