• 6
  • 7
2022-12-20, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THE.MAN.HIM.SELF
Okej tack skulle du säga att den har en lite pappers smak som mildare ciggreter tenderar att ha.

Nej

Den är som Marlboro för 20 år sedan
Citera
2022-12-20, 16:47
Medlem
THE.MAN.HIM.SELFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LECHUZA
Nej

Den är som Marlboro för 20 år sedan
Okej tack ska köpa en limpa Winston och Jonny silver imorgon, som jag verkligen skulle kunna rekommendera om man gillar ciggreter med en stark smak av tobak med maxad nikotin halt. Så köper nog ett paket Kent med alltid trevligt att prova något nytt.
Citera
2022-12-20, 17:08
Medlem
Den kommer bli lätt smak för dig men säg gärna till vad du tycker om dem en sak kan du vara lugnt Kent cigaretter tappar inte mycket smaken när paketet är öppen många dagar😀
Citera
2022-12-29, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Nån som vet om Chesterfield fortfarande säljs i Sverige? Tyckte att de var lite premium. Lite mer premium än Marlboro och Prince. Nu röker jag inte längre. Men när jag gjorde så tyckte jag Chesterfield var nice.

Nån som minns den där scenen i "True Romance" när Dennis Hopper blir misshandlad och mördad av maffiamannen spelad av Christopher Walken, och precis innan han blir skjuten ber att få "en av de där Chesterfields"?
Chesterfield, skämtar du? Det är dom billigaste ciggen på marknaden
Citera
2023-01-03, 21:43
Medlem
faktisk beror på vissa batcher smakar lite annorlunda (visa månader eller veckor) det vet man när man kör bara på den! ibland smakar den lite mera kemisk, ibland som pappersmak ibland mild tobak
Citera
2023-01-03, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet

jag provade john silver för några dagar sedan och den var äklick som fan, än av dem dyraste just nu och slår vad att den smakar sämre än chesterfield fast det var några år sedan jag smakade den
Citera
2023-01-03, 22:09
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet

Dom var helt annorlunda innan de såldes till Philip Morris 1999. Sorglig historia med det varumärket.
Citera
2023-01-03, 22:34
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Jag röker....absolut bästa hostatacken får man av JohnSilver utan filter..

Kanske två men klar etta är ju Commerce utan filter! satan i gatan

https://cigarettepurchase.com/commer...es-p-2684.html
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här