2022-05-19, 05:58
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamza136gt
Varför va hela gbgs poliskår ute om snutarna avlossade?

För att gripa de som skotten var riktade mot. De var ju misstänkta för mordförsök i samband med att de försökte köra över poliserna.
Citera
2022-05-19, 10:09
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Finns det kriminella även i den delen av götet - har för mig att det var nån annan skjutning där för nåt år sen?
Citera
2022-05-19, 10:49
Medlem
Polisen drog vapen och avlossade skott. Senaste åren har detta endast skett mot vita människor. Något säger mig att det är så även denna gång. Skulle bli mycket förvånad om värdegrundspolisen gått man ur huse för att ta fast en icke-vit gm.
Citera
2022-05-19, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Ok men ditt trollande fungerar inte så skapa ny profil nu
Va?
Hur du får det till trollande vet jag inte.
Citera
2022-05-19, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Polisen drog vapen och avlossade skott. Senaste åren har detta endast skett mot vita människor. Något säger mig att det är så även denna gång. Skulle bli mycket förvånad om värdegrundspolisen gått man ur huse för att ta fast en icke-vit gm.

Inkluderas MENA i "vita människor"?
Citera
2022-05-19, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iammichelemorrone
När sköt polisen en menait senast?
Citera
2022-05-19, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almedalsnegern
Ingen som kan svara på om det är relaterat till någon konflikt?

Riktigt synd att horungen inte blev påkörd och avled på plats.
Vi behöver väldigt många fler avlidna snutar i det här landet. Dom har det alldeles för bra horungarna.
Oj med tanke på ditt fantastiska ordförråd antar jag att du var en av flera som inte nådde upp till 3 på begåvningstestet. Du behöver väl inte bli bitter på de som klarade testet.
Kan vara så att du är en yrkeskriminell som åkt dit trots att poliserna uppenbarligen blir mindre och mindre begåvade, lite tur att ni kriminella har samma utvecklingskurva.
Citera
2022-05-19, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Oj med tanke på ditt fantastiska ordförråd antar jag att du var en av flera som inte nådde upp till 3 på begåvningstestet. Du behöver väl inte bli bitter på de som klarade testet.
Kan vara så att du är en yrkeskriminell som åkt dit trots att poliserna uppenbarligen blir mindre och mindre begåvade, lite tur att ni kriminella har samma utvecklingskurva.
Jag är inte kriminell,
snutarna blir mindre begåvade för att dom könskvotterar knä-lisor och dyrkar regnbågen och feminism.
Citera
2022-05-19, 16:44
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iammichelemorrone

Etnografiskt så gör dom det, med undantag för afrika söder om Egypten.
Citera
2022-05-19, 17:43
Medlem
Citat:

Dååå kan du förbereda dig på att blir förvånad närmsta dagarna.
Citera
2022-05-19, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1nio9fem
Dååå kan du förbereda dig på att blir förvånad närmsta dagarna.
Så gm är icke svensk? Vet vi detta?
Citera
2022-05-19, 18:14
Medlem
Citat:
Så gm är icke svensk? Vet vi detta?

Inte med 100% säkerhet, men polisen frågade efter ”två utländska män” igår i området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in