2022-05-18, 15:17
Medlem
Jag ska till Helsingör i jobbet och tänkte passa på att träffa någon trevlig dam. Jag har googlat utbudet i Helsingör, både massage och andra tjejer utan att riktigt hitta någon. Jag är inte så intresserad av City girls. Är det ett dåligt utbud där? Det kanske är en tripp till Köpenhamn jag behöver göra för att hitta någon som passar mig. Vad är era erfarenheter av Helsingör förutom City girls?
Citera
2022-05-18, 15:39
Medlem
Utan tvekan köpenhamn. Enormt utbud där. När åker du ner?
Citera
2022-05-18, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4december1676
Utan tvekan köpenhamn. Enormt utbud där. När åker du ner?

I slutet av månaden. Har tyvärr inte så mycket tid över så jag kan inte gå i Köpenhamn flera timmar. Vill ha allt "klart" innan jag åker ner.
Citera
2022-05-18, 18:07
Medlem
dengamleDs avatar
Du kan nog hitta någon dam i Helsingör om du letar lite men utbudet är enormt mycket större i Köpenhamn såklart.
Citera
2022-05-19, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Znusmumriken
I slutet av månaden. Har tyvärr inte så mycket tid över så jag kan inte gå i Köpenhamn flera timmar. Vill ha allt "klart" innan jag åker ner.
Har du begränsat med tid och kommer från Helsingör är Pussy Galores i Hellerup ett bekvämt alternativ. Med tåg tar det 33 minuter Helsingör station-Hellerup station och sedan 15 minuter promenad till Pussy Galores. Med bil är man framme på ca en halvtimme och det finns gratis parkering.
Citera
2022-05-20, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyckeMus
Har du begränsat med tid och kommer från Helsingör är Pussy Galores i Hellerup ett bekvämt alternativ. Med tåg tar det 33 minuter Helsingör station-Hellerup station och sedan 15 minuter promenad till Pussy Galores. Med bil är man framme på ca en halvtimme och det finns gratis parkering.

Tack för tipset. Det ska jag kolla upp.

När jag sökt runt har jag också sett något som heter typ Fantasy girls i Helsingör, men jag vet inte om det är äkta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in