Citat:
Ursprungligen postat av
awoke11
Kanske en av seklets största fråga, hur förhindrar vi överpopulationen som annars tillslut kommer förinta oss alla?
Jag har tidigare läst att folk på Flashback nämnt att en av globalisternas mål är att begränsa överpopulationen, vilket om det nu stämmer, är något jag håller med om till fullo. Om vi skulle minska jordens befolkning i alla länder med ca 50-70%, så hade resterande, efter en tid fått det väldigt bra samt så hade alla miljömål kunna nås mycket enklare. Jag har sett en del miljömuppar med en jäkla massa barn, men förstår de inte att en människa är den värsta saken för miljön? Dubbelmoral.
Detta är en fråga jag funderat på mycket och det skulle kunna gå utan att behöva ta livet av en enda människa, med hjälp av vetenskap. Vad jag förstår så är huvudsättet nu att utbilda kvinnor, detta kommer dock ta för lång tid och inte fungera på de platser det behövs tillräckligt snabbt, ex. i Afrika. Foliehattarna på forumet sa att Bill Gates blandat i steriliseringsmedel i vaccinen, vilket tyvärr inte stämde, för det hade varit en fantastisk lösning!
Om man kan uppfinna en kemikalie som sterliserar människor i en bred massa, utan att ge några andra biverkningar så hade det varit ett perfekt sätt att dra ner befolkningen. Det man gör sen är att man låter vissa reproducera eller man reproducerar ett x-antal barn via konstgjorda medel för att hålla befolkningen på en rimlig nivå. Detta förslag är såklart extremt, men ändå inte så extremt då det inte behöver skada någon fysiskt och samtidigt se till att befolkningstillväxten stannar av.
Med det sagt så är helt klart Thanos protagonisten i Marvel filmerna.
Har ni några andra bättre eller rimligare förslag som faktiskt kommer att fungera och rädda oss samt planeten?
Ettbarnspolitik är lösningen. Globalt. Tills planeten mår OK.