Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-13, 10:26
Medlem
Nyckeln här är att TS inte säger något till systern första gången det sker. Varför då?
Citera
2022-05-13, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Är det att vara rasande att tala om för någon att den stör ens upplevelse?

Du kan vända på argumentet: Det är bara psyksjuka och deprimerade som lever rövare på ett flygplan.
Läs topic igen, han borde pratat lugn och sansat med föräldern
Citera
2022-05-13, 10:49
Medlem
tegelpanna123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Var det för ansträngande att skriva ”utvecklingsstörd”? 🙄

För mig är ”utveckling” någon som beter sig som om dem vore utvecklingsstörda men saknar diagnosen🦉
Citera
2022-05-13, 11:37
Medlem
Min personliga favorit är att trycka emot när någon försöker luta sig tillbaka. Att se dom sitta och trycka på knappen och inget händer ger mig oändlig glädje.
Citera
2022-05-13, 12:22
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Är du störd eller kan du inte svenska? Är väl för fan stor skillnad på nudda och dunka huvudet i en stoljävel??
Visst är det skillnad på att dunka och att nudda. Det var mer för att belysa att man inte kan bete sig som ett koleriskt nervvrak om man ska ut och flyga.

En nioårig flicka dunkar två gånger, då vänder du dig om och skriker? Det om något visar ju att man inte har fattat nånting. Åker man kollektivt så måste man förvänta sig att såna incidenter sker. Skriker man för en sån sak har inte bland folk att göra.
Citera
2022-05-13, 12:30
Medlem
Energiska cpungar bör sitta i en bur nere i lastutrymmet.
Citera
2022-05-13, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
För mig är ”utveckling” någon som beter sig som om dem vore utvecklingsstörda men saknar diagnosen🦉
Har du fler hittepå-ord som du använder?
Citera
2022-05-13, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Visst är det skillnad på att dunka och att nudda. Det var mer för att belysa att man inte kan bete sig som ett koleriskt nervvrak om man ska ut och flyga.

En nioårig flicka dunkar två gånger, då vänder du dig om och skriker? Det om något visar ju att man inte har fattat nånting. Åker man kollektivt så måste man förvänta sig att såna incidenter sker. Skriker man för en sån sak har inte bland folk att göra.
Jag tror inte att ts återgivit allting korrekt här. Ts verkar ha huvudet under armen.
Citera
2022-05-13, 13:25
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrKrispo
Min personliga favorit är att trycka emot när någon försöker luta sig tillbaka. Att se dom sitta och trycka på knappen och inget händer ger mig oändlig glädje.

Trycka emot ? Orka, vana resenärer har alltid sina clips med sej och monterar dom så snart
man kommit upp i luften

https://comfyplane.com/product/airpl...event-recline/

eller vattenflasketricket
Citera
2022-05-13, 13:43
Medlem
tegelpanna123s avatar
Citat:
Har du fler hittepå-ord som du använder?

Massor
Citera
2022-05-13, 14:14
Medlem
Tanten som började gorma och hålla på är så klart hopplös. Men folk behöver fatta att det inte är först när nån påpekar det som ett beteende är fel. Trött på idioter som måste ha en tillsägelse för att fatta att de stör. "Åh, bra att du säger till..." Med den där minen som säger oj vad vi kan vara lättirriterade då. Se för fan till så att situationen inte uppstår. Jag säger inget när en unge sitter och sparkar på min stol just för att det är en unge. Betyder det att jag inte är irriterad? Nej.
Citera
2022-05-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
Massor
Jag är inte ett enda dugg förvånad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto