2022-05-13, 03:41
Medlem
DaleDentons avatar
Hej vänner,

Vet att man kan förutspå huruvida marknaden kommer öppna på plus eller minus, genom att analysera terminshandeln på olika börsindex, som t ex Euro Stoxx 50. Vet dock inte var man hittar grafer som visar utvecklingen i realtid utanför börsens öppettider. Kan någon vänlig människa upplysa mig? Har googlat runt i snart en timme utan att förstå.
Citera
2022-05-13, 04:11
Medlem
DaleDentons avatar
Och där hittade jag det på Bloomberg.
Citera
2022-05-13, 06:18
Avslutad
Blir det upp eller ner idag då?
Citera
2022-05-13, 07:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Blir det upp eller ner idag då?
Terminerna för morgonhandeln pekar 18 punkter upp vilket ser ut att öppna +0.9%. 2 timmar kvar till öppning och mycket kan hända
Citera
2022-05-13, 11:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldIsBack
Terminerna för morgonhandeln pekar 18 punkter upp vilket ser ut att öppna +0.9%. 2 timmar kvar till öppning och mycket kan hända

Tackar! Stack iväg i rätt riktning, kollade du på Euro Stoxx 50 som DaleDenton nämnde?
Citera
2022-05-13, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Tackar! Stack iväg i rätt riktning, kollade du på Euro Stoxx 50 som DaleDenton nämnde?
Nej. Han har ingen aning om vad han surrar om, förmodligen full eller något.
Citera
2022-05-13, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaleDenton
Hej vänner,

Vet att man kan förutspå huruvida marknaden kommer öppna på plus eller minus, genom att analysera terminshandeln på olika börsindex, som t ex Euro Stoxx 50. Vet dock inte var man hittar grafer som visar utvecklingen i realtid utanför börsens öppettider. Kan någon vänlig människa upplysa mig? Har googlat runt i snart en timme utan att förstå.

TradingView.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in