2022-05-11, 15:41
Medlem
aina08s avatar
Hade tänkt köpa mig några fritidsbyxor som går att ha vid enklare snickeri, trädgårdsarbete, i skogen osv men även till ledig vardag. Önskar att dom är utan en massa stretch.
Gillar byxor från allt ifrån billiga Jula till Revolutionrace men stör mig på de stora delarna som är stretch på bla knän och röv mm.

Förslag någon?
Citera
2022-05-11, 16:52
Medlem
Jag nyttjar Taiga Russel.
Snabbtorkande och strechfria byxor i otroligt slitstarkt tyg. Har än så länge nyttjat mitt första par i tre år nästan dagligdags både i skogen och hemma. Knappt slitits något alls.
Köpt ett nytt par i annan färg för någon månad sen. Har därför ett par för vardags och ett för skogen nuförtiden.
Kommer med en dyrare prislapp på typ 2700kr men för mig är det värt varje krona.
De svarta tycker jag passar bäst för vardagsbruk.
Bifogar länk till youtube review
https://youtu.be/vJZYbaYzRrM
Citera
2022-05-11, 17:57
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudrun-Af-Schyman
Jag nyttjar Taiga Russel.
Snabbtorkande och strechfria byxor i otroligt slitstarkt tyg. Har än så länge nyttjat mitt första par i tre år nästan dagligdags både i skogen och hemma. Knappt slitits något alls.
Köpt ett nytt par i annan färg för någon månad sen. Har därför ett par för vardags och ett för skogen nuförtiden.
Kommer med en dyrare prislapp på typ 2700kr men för mig är det värt varje krona.
De svarta tycker jag passar bäst för vardagsbruk.
Bifogar länk till youtube review
https://youtu.be/vJZYbaYzRrM
Lät ju bra, men lite i överkant på priset.
Sen va de ju grejer på dom som kanske inte kändes helt 100.
Trist att de inte är en bättre knäppning både i midja och fickor.
Kardborre brukar ju hålla lite sådär. Och blixtlås för större fickor är ju att föredra.
Men tack för tipset! Ska googla dom lite och se mer på fler modeller osv (om de finns).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in