2024-10-19, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lex.L
Käften era jävla luffare hahah, sluta gör nya konton jävla amatörer. Du gillar afgan kuk och det är helt ok, sverige gillar bögar.

Nu tillbaka till ämnet. Är det här slutet för spillran av det gamla gol/pundar gänget från farsta/fagersjö? Ingen i sverige gillar dom. Speciellt golbögen Abdul.

Ja jag förstår att ingen ”gillar ” abdul 😂😂😂 Din jävla clown 🤡 Kolla alla krigar med varandra , Läs pååå det står på Aftonbladet och artiklar om abdul Haleem han styrde allt du e så jävla besatt av abdul Haleem ? Har du läst vad expressen skrivit om Sasha ??Han gömde sig hemma hos sin mamma hade inga vänner ensam ,
Citera
2024-10-19, 23:42
Citat:
Ursprungligen postat av Dagaman
Ja jag förstår att ingen ”gillar ” abdul 😂😂😂 Din jävla clown 🤡 Kolla alla krigar med varandra , Läs pååå det står på Aftonbladet och artiklar om abdul Haleem han styrde allt du e så jävla besatt av abdul Haleem ? Har du läst vad expressen skrivit om Sasha ??Han gömde sig hemma hos sin mamma hade inga vänner ensam ,
Var det denna satar de skulle skjuta i hans syrras bil för inte så längesen?tur att syrran inte blev träffad vilken ångest.
Citera
2024-10-19, 23:45
Medlem
Fettsugnings avatar
Det blir en vinst längre fram.

Ja, för samvetslösa advokater och annat pack.
Citera
2024-10-20, 08:07
Medlem
Citat:
"styrde allt" aaa vi såg hur bra hans styrning gick. Han kunde inte ens styra sin egen hjärna .

Mannen jag skiter i båda två men helt ärligt jag är hellre död än att sitta 20+ år i fängelse. Men vem vet han kanske gillar att vara omringad av män och lite till...
Citera
2024-10-22, 23:55
Medlem
Citat:
"styrde allt" aaa vi såg hur bra hans styrning gick. Han kunde inte ens styra sin egen hjärna .

Mannen jag skiter i båda två men helt ärligt jag är hellre död än att sitta 20+ år i fängelse. Men vem vet han kanske gillar att vara omringad av män och lite till...
Din dräng logga ut du har suttit på Flashback trådar om abdul sen 2020 när sascha mötte sitt öde gå gråt t din mamma för hennes son trodde han var Rambo. Abdul mår bra i sin cell han muckar för eller senare det här är inte USA gubben medans sascha brinner i helvetet. Och du säger att Farsta ligan är över. Vakna gubben den har varit över sen Abdul och Said åkte in men båda lever o alla i deras närhet lever och mår bra medans du behöver antagligen söka upp psykolog vård. Du är besatt. Om du vill vi kan ta en kopp kaffe säg bara tid och vart så gör jag alla en tjänst.
Citera
2024-10-23, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soloduck
Din dräng logga ut du har suttit på Flashback trådar om abdul sen 2020 när sascha mötte sitt öde gå gråt t din mamma för hennes son trodde han var Rambo. Abdul mår bra i sin cell han muckar för eller senare det här är inte USA gubben medans sascha brinner i helvetet. Och du säger att Farsta ligan är över. Vakna gubben den har varit över sen Abdul och Said åkte in men båda lever o alla i deras närhet lever och mår bra medans du behöver antagligen söka upp psykolog vård. Du är besatt. Om du vill vi kan ta en kopp kaffe säg bara tid och vart så gör jag alla en tjänst.
Han kommer ut om MINST 18år. Men eftersom att han är en efterbliven liten Taliban så kommer han såklart missköta sig så han blir nog kvar där bra mycket längre. Vet du vad, jag tycker du kan ta en fika med Abdul på kåken efter att du sugit av honom för det är det enda du gör här. Du har t.o.m döpt ditt konto till hans användarnamn från encro

Undrar hur de känns att komma ut som 60åring. Hellre ett skott i huvet hahahahaha
Citera
2024-10-23, 06:19
Medlem
Styrde allt? Var då?
Citat:
Citera
2024-10-23, 15:24
Medlem
Citat:
Han kommer ut om MINST 18år. Men eftersom att han är en efterbliven liten Taliban så kommer han såklart missköta sig så han blir nog kvar där bra mycket längre. Vet du vad, jag tycker du kan ta en fika med Abdul på kåken efter att du sugit av honom för det är det enda du gör här. Du har t.o.m döpt ditt konto till hans användarnamn från encro

Undrar hur de känns att komma ut som 60åring. Hellre ett skott i huvet hahahahaha
Du har mke o säga vi kan träffas du bor antagligen i sthlm är tillgänglig från 12 till 12. Du har bränt nu sen 2020 på abdul. Sluta fastna mannen o gå vidare med ditt liv. Har du psykoser och vanföreställningar att du skriver hane golare. Du skriver på varje tråd om de. Han skrämmer dig även när han sitter det säger ganska mke om dig som person. Den enda golaren här e du han måste ha drabbat dig riktigt grov bechoo due hans sörsta fan jaooo. Gå vidare o sluta bränn innan jag tvingar dig fram till en träff där vi kan ta en kopp kaffe. Skillnaden på oss är att våra bröder sitter frihetsberövade medans dina bröder är six feet deep. Glöm ej det. Ni alla e pissluffare o hela haleem familjen mår bra alla har jobb medans ni försöker dra ut soc bidrag.
Citera
2024-10-23, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
I stämningsansökan framgår att "brotten har utförts systematiskt och den tilltalade har begått gärningarna i samband med sin yrkesutövning och utnyttjat sin förtroendeställning som anställd".
Det har knappt gått en månad och han tjuvar under 22 freaking tillfällen??!!!

Verkar vara sådan där julanställning. Sjukt att ha så dålig koll att man låter någon tjuva så ohämmat under en sådan kort tid.

Hoppas han fick ett saftigt straff för detta.

Vilken jäkla parasit!
Citera
2024-10-23, 19:40
Medlem
Citat:

Ahhahaha läste artikeln igår att han styr undre världen – inifrån anstalt😂 intressant hur gör han de ?
Citera
2024-10-23, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erikmanda
Var det denna satar de skulle skjuta i hans syrras bil för inte så längesen?tur att syrran inte blev träffad vilken ångest.

Varför skulle satar ta med sin syster till Tyresö?
Citera
2024-10-23, 22:31
Medlem
Citat:
Varför skulle satar ta med sin syster till Tyresö?
Du börjar också bränna om jag säger att din mamma är en billig shlukke är det sant då? Min vän folk pratar skit här i tråden tänk lite innan du skriver. Det skitsnack bara i dom här trådarna hans syrra har aldrig suttit i samma bil som han sen han muckat så snälla sluta svara på onödiga människor alla diskussioner borde tas på Årstabron tråden det börjar bli för mke som inte gäller den här tråden. Lex L är ett troll som lider av psykisk ohälsa han har mardrömmar om abdul om nätterna och käkar t3 för att han vet att hans dagar är räknade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in