2006-06-24, 21:20
Medlem
Snajders avatar
Hade ett par vita byxor i 100%bomull på mig en kväll ute i Bulgarien, dom fick lite olika fläckar men speciellt några som ser lite brunaktiga ut ner på vaden på ena benet, har testat att tvätta dom två gånger och även låtit "Tabort" ligga på en kvart men dom är fortfarande kvar, någon som har något tips?
Vet inte alls vad det kan vara för skit..
Citera
2006-06-24, 21:40
Medlem
Squalos avatar
Något blekmedel kanske funkar. Jag vet inte. Har inte prövat. Lovar inget. Tvättmedel för vit tvätt, eller något med blekmedel, typ Klorin eller nåt kanske funkar.

Någon annan får fylla på.
Citera
2006-06-24, 22:25
Medlem
hEikis avatar
Det kan inte vara blod? har hört att det skall vara svårt att få bort
Citera
2006-06-24, 22:30
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snajder
Hade ett par vita byxor i 100%bomull på mig en kväll ute i Bulgarien, dom fick lite olika fläckar men speciellt några som ser lite brunaktiga ut ner på vaden på ena benet, har testat att tvätta dom två gånger och även låtit "Tabort" ligga på en kvart men dom är fortfarande kvar, någon som har något tips?
Vet inte alls vad det kan vara för skit..
Är materialet verkligen 100 % bomull tål de blekning och då får du bort alla fläckar.
Citera
2006-06-25, 21:54
Medlem
Snajders avatar
Vad ska man bleka med?
Det är ju trotsallt en "märkesbyxa" så det borde ju klara det men vettetusan nu förtiden när alla märken är urvattnade..
Citera
2006-06-25, 22:49
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snajder
Vad ska man bleka med?
Det är ju trotsallt en "märkesbyxa" så det borde ju klara det men vettetusan nu förtiden när alla märken är urvattnade..
Är det hundra bomull klarar de blekning. Dutta på lite klorin och låt sitta ett tag, försvinner inte fläcken av det finns det ett blekmedel som heter Remol som tar bort ALLA fläckar. Starkt som ....fick astmakänning av det
Citera
2010-05-08, 18:07
Bannlyst
Jag var på fest igår. Jag hade vita chinos på mej. En stund senare så ramlade jag och jag landade på röven. Då fick jag en jordfläck på byxan. Jag har tvättat och fått bort det värsta, men det är lite gråa märken kvar.
Citera
2010-05-08, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persson121
Jag var på fest igår. Jag hade vita chinos på mej. En stund senare så ramlade jag och jag landade på röven. Då fick jag en jordfläck på byxan. Jag har tvättat och fått bort det värsta, men det är lite gråa märken kvar.

Testa med klorin
Citera
2010-05-10, 23:15
Medlem
racerkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persson121
Kan du inte erkänna direkt att du bajsade på dig så vi slipper höra de här pinsamma lögnerna?

Hur som helst, blekmedel funkar bra mot avföringsfläckar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in