2008-10-03, 07:54
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabmeself
hahaha!! fan vad coolt...du skulle sagt till han att han ska införskaffa en hemsida...eller nått så man kan köpa hans skivor...jag har 2 än så länge...det är inte lätt att få tag i dom inte
Han hade ju en sida för längesedan. Man kunde regga sin mail för "nyhetsbrev". Jag hörde ingenting förrän kanske 4 år efter då jag fick ett ljudklipp där han sade "jag kommer tillbaka". Då hade sidan varit död sedan länge dessutom.
Ska fan se om jag hittar klippet så kan jag slänga upp det för er andra att höra.
Citera
2008-10-03, 08:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Han hade ju en sida för längesedan. Man kunde regga sin mail för "nyhetsbrev". Jag hörde ingenting förrän kanske 4 år efter då jag fick ett ljudklipp där han sade "jag kommer tillbaka". Då hade sidan varit död sedan länge dessutom.
Ska fan se om jag hittar klippet så kan jag slänga upp det för er andra att höra.

vore riktigt nice. tack polarn!
Citera
2008-10-03, 08:56
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brainsick
vore riktigt nice. tack polarn!
Här har du: http://rapidshare.de/files/40601165/tillbaka.wav.html

Detta fick jag i mailen typ 3-4 år efter att jag reggat mig på hans nyhetsbrev.
Citera
2008-10-03, 08:58
Bannlyst
Citat:
Här har du: http://rapidshare.de/files/40601165/tillbaka.wav.html

Detta fick jag i mailen typ 3-4 år efter att jag reggat mig på hans nyhetsbrev.

nu ska jag vara pinsam och allmät dum i skallen;
hur tar man hem ljud/bilder som folk lägger upp på tex rapidshare och megauppload?
Citera
2008-10-03, 09:13
Medlem
Hylands avatar
Citat:
nu ska jag vara pinsam och allmät dum i skallen;
hur tar man hem ljud/bilder som folk lägger upp på tex rapidshare och megauppload?
"Free" och sedan skriver du in koden. Sedan njuter du av Onkels vackra röst!
Citera
2008-10-03, 09:16
Bannlyst
Citat:
"Free" och sedan skriver du in koden. Sedan njuter du av Onkels vackra röst!

HAHA! underbart! när fick du det där meddelandet? dvs, var det längesen?
eller finns det en chans att kommer tillbaka?
Citera
2008-10-03, 22:49
Medlem
Hylands avatar
Citat:
HAHA! underbart! när fick du det där meddelandet? dvs, var det längesen?
eller finns det en chans att kommer tillbaka?
Jag kommer inte ihåg vilket årtal jag fick det, men något år efter så turnerade han. Jag hoppas nu på att få ett sådant meddelande igen.
Citera
2008-10-03, 23:05
Bannlyst
Citat:
Jag kommer inte ihåg vilket årtal jag fick det, men något år efter så turnerade han. Jag hoppas nu på att få ett sådant meddelande igen.

aha, ok. ja, vi får hoppas att det kommer ett till gyllene meddelande snart!
Citera
2008-10-03, 23:10
Medlem
ollonmarängs avatar
Härligt att läsa om onkel från folk som vet vad de snackar om! Har en fråga jag funderat på länge.

Hur är det med ryktet att det inte var den riktiga onkel som uppträdde under turnén 02(eller om det var 03) - utan någon som med hans goda vilja fick uppträda under hans namn.
Han var ju som bekant kamoflerad under konserterna.

Jag hade turen att se honom på hultsfred -93 och ärligt talat såg han inte alls ut som jag mindes han från den showen jämfört med Gbg konserten 02.
Citera
2008-10-04, 01:41
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollonmaräng
Härligt att läsa om onkel från folk som vet vad de snackar om! Har en fråga jag funderat på länge.

Hur är det med ryktet att det inte var den riktiga onkel som uppträdde under turnén 02(eller om det var 03) - utan någon som med hans goda vilja fick uppträda under hans namn.
Han var ju som bekant kamoflerad under konserterna.

Jag hade turen att se honom på hultsfred -93 och ärligt talat såg han inte alls ut som jag mindes han från den showen jämfört med Gbg konserten 02.
JAg kan säga att jag är 100% säker på att det var självaste Onkel som uppträdde på turnén.
Citera
2008-10-04, 09:28
Medlem
ollonmarängs avatar
Allright - gott att höra. Minnet har garanterat blivit skevt under nästan 10års ssvinande.
Minns hur jävla bra det var på hultsfred med en päronformad cp-sven på scenen som drog dåliga fräckisar mellan låtarna
Citera
2008-10-06, 10:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollonmaräng
Minns hur jävla bra det var på hultsfred med en päronformad cp-sven på scenen som drog dåliga fräckisar mellan låtarna

hade kunnat käka skit för att få se den konserten!
(eller ja, käka skit skulle jag kunna göra ändå)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in