Kvinnan bakom en skönhetssalong i Sundsvall har upprepade gånger blivit föremål för myndigheternas intresse. Hennes verksamhet har resulterat i flera Ivo-anmälningar och en anmälan till Allmänna reklamationsnämnden, ARN.
Att man kan vilja förstöra människors utseende permanent på det här sättet förstår jag inte. Vilket självförtroende (som utför behandlingen utan tillstånd/utbildning) samt folkförakt, fy fan. Om hon "botchat" en massor människor ska hon slängas i finkan några år tycker jag!
Det tog inte lång tid innan salongen blockade mig.
Jaja, efter att ha hunnit skicka några meddelanden till hennes kunder som visas på hennes Instagram så kommer hon nog ha många jobbiga kundmöten nästa vecka.
Senast redigerad av Fricky 2022-05-08 kl. 00:57.
Underbart med sociala medier som får kvinnor att känna sig nödgta till att spruta in skit i sina läppar.
Har svårt att se att detta inte faller under personligt ansvar också. Om vi nu leker med tanken att man ska göra något dylikt själv, så hade jag iaf dubbelkollat huruvida dom får göra detta plus har erfarenheten av det.
Fast dagens adhd generation har väl inte det tålamodet. Alla är förlorare i detta fall och inga regler verkar finnas.
Senast redigerad av Knarkblomman 2022-05-11 kl. 08:38.