Citat:
Ursprungligen postat av
trewq
Sant, eller att det är själva förälskelsen man blir förälskad i. Ett fenomen som kallas limerens:
https://www.psychologytoday.com/us/basics/limerence
Tyvärr har jag självdiagnostiserat mig med åkomman.

Samma här! Förstår inte själv hur jag hamnat här. Har aldrig tidigare blivit intresserad av nån som jag ej kan få. Är medelålders.