2022-05-14, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP
Ja fyfan aldrig nöjer dom sig dom jävla ludren.

Precis, dom blir aldrig nöjda. Fattar inte hur män kan sitta och tänka hela tiden på vad kvinnor behöver och vad kvinnor vill ha. Fokusera på vad du själv vill ha. Sex är överskattad, man får utlösning och sen då? Käkade den bästa pizzan igår men idag så känner inte jag den känslan inom mig som jag kände då när jag käkade. Sex är likadant, under akten är det skönt men efter det är det inget märkvärdigt.

Män ska sträva efter mål och satsa på att bli den bästa versionen av sig själv och att ge fan i vad kvinnor vill ha eller behöver
Citera
2022-05-14, 13:07
Medlem
BOMB-CPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamon123
Precis, dom blir aldrig nöjda. Fattar inte hur män kan sitta och tänka hela tiden på vad kvinnor behöver och vad kvinnor vill ha. Fokusera på vad du själv vill ha. Sex är överskattad, man får utlösning och sen då? Käkade den bästa pizzan igår men idag så känner inte jag den känslan inom mig som jag kände då när jag käkade. Sex är likadant, under akten är det skönt men efter det är det inget märkvärdigt.

Män ska sträva efter mål och satsa på att bli den bästa versionen av sig själv och att ge fan i vad kvinnor vill ha eller behöver

Du förstår väl att det bara är oskulder som sitter här på flashback och gnäller över hur omöjliga fruntimren är!?
Citera
2022-05-14, 13:14
Medlem
Citat:
Du förstår väl att det bara är oskulder som sitter här på flashback och gnäller över hur omöjliga fruntimren är!?

Jag märker det, men dom finns överallt vart man än går. Det finns över 80% av dom minst. På arbetet hör man ständigt om att inte göra frugan arg jag har aldrig förstått de där.
Citera
2022-05-14, 13:17
Medlem
BOMB-CPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamon123
Jag märker det, men dom finns överallt vart man än går. Det finns över 80% av dom minst. På arbetet hör man ständigt om att inte göra frugan arg jag har aldrig förstått de där.

Märkligt som fan är det, håller med dig.

Edit: Med det sagt så är jag absolut inget svin man ska visa respekt för varandra men att hålla på och tassa på tårna och vara rädd ALLTID vara till lags osv osv Nä Nä Nä näää man är ju ingen jävla bög!
Citera
2022-05-14, 13:58
Medlem
Citat:
Märkligt som fan är det, håller med dig.

Edit: Med det sagt så är jag absolut inget svin man ska visa respekt för varandra men att hålla på och tassa på tårna och vara rädd ALLTID vara till lags osv osv Nä Nä Nä näää man är ju ingen jävla bög!

Exakt!!!!
Citera
2022-11-05, 14:15
Medlem
styckets avatar
En grej är ju att intelligens inte alls behöver korrelera med utseende.
Citera
2022-11-05, 19:14
Medlem
Xpander-s avatar
Vad för spektakulärt liv lever du själv?

Jag är iaf ingen normie, iom att jg inte lever ett svenssonliv, gör vad jag vill, när jag vill, arbetar inte, är en gambler.. äger dyra supersportbilar, glider runt i världen osv

Både kvinnor och män är slavar till samma system
Citera
2022-11-06, 18:01
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Vad för spektakulärt liv lever du själv?

Jag är iaf ingen normie, iom att jg inte lever ett svenssonliv, gör vad jag vill, när jag vill, arbetar inte, är en gambler.. äger dyra supersportbilar, glider runt i världen osv

Både kvinnor och män är slavar till samma system
Bara din fantasi sätter gränserna
Citera
2022-11-06, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Så rent biologiskt dras kvinnor till polygyna (en man flera fruar) förhållanden enligt dig?

Du kommer du gilla min andra tråd om denna typ av förhållanden.

(FB) Kvinnor är biologiskt monogama medans män är biologiskt kodade till att vara polygyna
Snarare i så fall att de dras till de män som har högt marknadsvärde. Inte att de gillar att männen är polygyna.
Citera
2022-11-06, 18:10
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Snarare i så fall att de dras till de män som har högt marknadsvärde. Inte att de gillar att männen är polygyna.
Sant det var lite tokigt formulerat.

Men dessa två går hand i hand skulle jag säga oftast.
Citera
2022-11-08, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Sant det var lite tokigt formulerat.

Men dessa två går hand i hand skulle jag säga oftast.
Personligen skulle jag säga det är en stor skillnad. Säger man att kvinnor är polygyna är det som att säga att kvinnor är freaks som tänder på att deras män har sex med andra kvinnor. Jag vågar påstå att det inte är så pga att i så fall skulle ju kvinnor inte ha några problem med otrohet, att deras män var med andra kvinnor, även när mannen är lägre på skalan än toppen. I verkligheten så reagerar majoriteten av kvinnor med negativitet mot att deras män är med andra. Därför är det fel att säga kvinnor är polygyna. Att kvinnor som är med männen i toppen av skalan väljer att leva med att han har andra finns det andra anledningar till, inte att hon faktiskt är polygyn i sin sexualitet.
Det är nästan förolämpande att folk går runt och tror sånt när det inte stämmer med verkligheten. Jag menar, vad skulle du tycka om folk gick runt och trodde män i allmänhet i sitt grundtillstånd är perversa freaks som tänder på att se deras fru bli påsatt av andra män?
Citera
2022-11-08, 12:38
Medlem
Jagaresamlarens avatar
Stämmer ens teorin att kvinnor väljer och nöjer sig med sin partner? Man blir väl bara kär och har inte så mycket att säga till om saken. Jag valde aldrig aktivt mina föräldrar eller vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in