2006-06-24, 19:32
Medlem
Morientess avatar
Trolig startelva

Isaksson
Nilsson - Mellberg - Hansson - Edman
Linderoth
Wilhelmsson - Källström - Linderoth
Larsson - Ibrahimovic

Gjort sitt i landslaget
Har dessa herrar gjort sitt i landslaget nu efter VM?: Alexandersson, Lucic, A. Svensson, Jonson...? Kanske även Henrik Larsson?

Insmygna spelare
Kanske att Alexander Farnerud, Petter Andersson, Dusan Djuric, Mikael Antonsson kan smyga sig in i truppen? Östlund lär nog vara tillbaka igen, om han vill dvs?

Diskutera dessa kriterier
Citera
2006-06-24, 19:36
Medlem
Morientess avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=341414

Hmm... Samma sak kanske

Edit: fast kanske ändå inte vid närmare eftertanke
Citera
2006-06-24, 19:47
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morientes
Trolig startelva

Isaksson
Linderoth
Larsson - Ibrahimovic

Gjort sitt i landslaget
Har dessa herrar gjort sitt i landslaget nu efter VM?: Alexandersson, Lucic, A. Svensson, Jonson...? Kanske även Henrik Larsson?

Insmygna spelare
Kanske att Alexander Farnerud, Petter Andersson, Dusan Djuric, Mikael Antonsson kan smyga sig in i truppen? Östlund lär nog vara tillbaka igen, om han vill dvs?

Personligen hoppas jag att Markus Jonsson, AIK, ska få chansen men det kan väl vara för att jag just ser AIK mycket. Han om någon kan skjuta straffar i alla fall (läs: Henke).

Jag hoppas att Sverige tänker nytt och tänker Rosenberg - Ibrahimovic, men det blir troligtvis Henrik Larsson - om han förblir skadefri. Det kommer inte ske några stora rockader, det skulle jag inte tro. Visst kan någon lirare i Allsvenskan gå in efter den bra säsong, men Sverige har - tycker jag - en av de bästa kombinationerna i sin VM-trupp med vissa småförändringar. Men i stort sett så tror jag inte att det blir några ändringar.
Citera
2006-06-24, 20:13
Medlem
Fula Gubbens avatar
Mattias Jonsson tror jag vi kommer att få se mer av, han passar perfekt mot halvdant motstånd i kvalmatcher. Alex, Lucic, Henke och Anders Svensson lär ha gjort sitt. Har inte Henke sagt adjö till landslaget? Allbäck tar kanske startplatsen i anfallet, men han är ingen yngling längre. Elmander och Rosenberg kommer nog att spela in sig där fram.

Skulle gärna se att Mellberg försvann ur truppen. Men var finns våra nya backar?

- F.G

Citat:
Ursprungligen postat av Morientes
Trolig startelva

Isaksson
Linderoth
Larsson - Ibrahimovic

Gjort sitt i landslaget

Insmygna spelare

Citera
2006-06-24, 20:26
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Mattias Jonsson tror jag vi kommer att få se mer av, han passar perfekt mot halvdant motstånd i kvalmatcher. Alex, Lucic, Henke och Anders Svensson lär ha gjort sitt. Har inte Henke sagt adjö till landslaget? Allbäck tar kanske startplatsen i anfallet, men han är ingen yngling längre. Elmander och Rosenberg kommer nog att spela in sig där fram.

Skulle gärna se att Mellberg försvann ur truppen. Men var finns våra nya backar?

- F.G
snacka om djurgårdsfärgat inlägg

Edit: sagt med glimten i ögat altså
Citera
2006-06-24, 20:35
Medlem
tjohos avatar
Isaksson
Östlund-Svensson-Antonsson-Stenman
Chippen-Linderoth-Källström-Ljungberg
Zlatan-Rosenberg

Backup: