2022-05-05, 20:59
Medlem
Är man straffmyndig så får man faan vara mogen nog att välja vem man ligger med.
Citera
2022-05-05, 22:04
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Jag googlade. Han är en svensk artist som bl.a gett ut albumet "Sex med din daddy".
Rätt stark peddovarning här alltså.

Är han släkt med Anders Gozzi?
Citera
2022-05-05, 22:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Han säljer kläder ämnade för strypsex. Håller han på med strypsex tillsammans med jäntan?

"En av Sveriges största artister" stod det förut på hans hemsida, hittas fortfarande i sökresultat men borta på sidan nu. Jag hade aldrig hört talas om Rasmus före jag skrev detta inlägg. Borde jag väl gjort om han är en av Sveriges största artister?
Vad ser en 30 åring hos en femtonåring, dras man till så unga får man onekligen starka peddovibbar, även om det nu råkar vara lagligt.

Citat:
Ursprungligen postat av FilleFlensost
ja e ingen jävla bibliotekarie din nörd
Sääääg till han!
Citera
2022-05-05, 22:50
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad ser en 30 åring hos en femtonåring, dras man till så unga får man onekligen starka peddovibbar, även om det nu råkar vara lagligt.

Sääääg till han!

"Säg till honom" heter det!

Hur ser tösen ut? Är hon prepubertal så håller jag med dig.
Är Rasmus verkligen en "kändis", eller som han själv säger "Sveriges mest kända musiker"..
Hade inte hört talas om honom förut.
Citera
2022-05-05, 22:50
Medlem
Citat:
Han säljer kläder ämnade för strypsex. Håller han på med strypsex tillsammans med jäntan?

"En av Sveriges största artister" stod det förut på hans hemsida, hittas fortfarande i sökresultat men borta på sidan nu. Jag hade aldrig hört talas om Rasmus före jag skrev detta inlägg. Borde jag väl gjort om han är en av Sveriges största artister?
Nu får du väl ge dig 😱 det är en vanlig huvtröja som det står "strypsex" på, det är alltså ingen tröja för att utöva strypsex med
Citera
2022-05-05, 22:52
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
"Säg till honom" heter det!

Hur ser tösen ut? Är hon prepubertal så håller jag med dig.
Är Rasmus verkligen en "kändis", eller som han själv säger "Sveriges mest kända musiker"..
Hade inte hört talas om honom förut.
Jag väntar fortfarande på en bild, än så länge är det endast ett rykte, han kanske inte vill lägga upp sin barnflickvän på insta?

Hans musik är säkert populär hos generation z, jag kan tänka mig att den dunkas friskt i a-traktorer.
Citera
2022-05-05, 23:13
Medlem
kukflashs avatar
Han ser ut som en 13-åring i ansiktet med ett babyface-deluxe. Hur en 15-årig tjej kan vilja dejta ett sånt äckel är för mig obegripligt.
Citera
2022-05-05, 23:15
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Nu får du väl ge dig 😱 det är en vanlig huvtröja som det står "strypsex" på, det är alltså ingen tröja för att utöva strypsex med

Finns ju ett snöre i kragen?

Edit: Tack för ditt alias! Jag kunde förut inte förstå varför Rasmus såg så "bekant" ut, men han skulle kunna vara den "tredje" brodern i Leif och Billy.

Leif och Billy Rasmus

Är intelligensnivån liknande?
Senast redigerad av kraftfoder 2022-05-05 kl. 23:26.
Citera
2022-05-06, 00:13
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Är verkligen inte förvånad. Jag tipsade dumpen.se om honom för någon månad sen
Vad är ditt problem? Enligt lagboken är byxmyndighetsåldern i landet 15 år. Och tjejen var väl just 15?
Citera
2022-05-06, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Vad är ditt problem? Enligt lagboken är byxmyndighetsåldern i landet 15 år. Och tjejen var väl just 15?

Vissa verkar inte förstå det.
Citera
2022-05-06, 07:35
Medlem
Citat:
Finns ju ett snöre i kragen?

Edit: Tack för ditt alias! Jag kunde förut inte förstå varför Rasmus såg så "bekant" ut, men han skulle kunna vara den "tredje" brodern i Leif och Billy.

Leif och Billy Rasmus

Är intelligensnivån liknande?
Moget svar, när argumenten tryter då använder sig den svagare och mindre intelligenta av personliga påhopp. Med ditt resonemang är alltså en halsduk till för strypsex, en slips är till för strypsex? Ja listan kan göras lång på vilka kläder som är till för strypsex.
Citera
2022-05-06, 08:34
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Moget svar, när argumenten tryter då använder sig den svagare och mindre intelligenta av personliga påhopp. Med ditt resonemang är alltså en halsduk till för strypsex, en slips är till för strypsex? Ja listan kan göras lång på vilka kläder som är till för strypsex.

Tja, jag utgår givetvis att du inte är den du har på avataren, så vet inte hur du får det till personligt påhopp? Rasmus liknar faktiskt "Leif och Billy" rätt mycket till utseendet. Man skulle kunna tro att de är tre bröder. "Leif och Billy" är inte världens smartaste, Rasmus verkar inte vara det heller.

Knepigt att lovsjunga om strypsex och samtidigt springa efter småbrudar/jailbait med snoppen i vädret..
Lite i samma liga som Bill Cosby faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in