Citat:
Så, du, jämför Melinda Jacobs, med Charlotte Perrelli och Carola Häggkvist, det vill säga stora artister som lever på sin artistkarriär till 100 %. Det säger ju allt om din insnöade syn, du kan ju inte jämföra äpplen och päron eller krokodiler och örnar.
Melinda är knappt utbildad, kanske inom vården och brinner för familjehemsbarn, men nu lever hon ju mindre och mindre med familjehemsbarn, och driver mer än ensam karriär, det var väl det som detta handlade om? Det kommersiella syftet att tjäna pengar Göra karriär på och inte minst under detta varumärke som denna tråd handlar om. Om hon var ensamstående, men nu har hon ju dessutom krokat en rik partner, då har hon ju ännu större möjlighet att vara mer med barnen.
Men som vanligt, som jag säger, det blir som med Måns Z, spelar i stort sett absolut ingen roll vad han gör, så kommer den blinda följarskaran stå på hans sida,
fruktansvärt.
Melinda är knappt utbildad, kanske inom vården och brinner för familjehemsbarn, men nu lever hon ju mindre och mindre med familjehemsbarn, och driver mer än ensam karriär, det var väl det som detta handlade om? Det kommersiella syftet att tjäna pengar Göra karriär på och inte minst under detta varumärke som denna tråd handlar om. Om hon var ensamstående, men nu har hon ju dessutom krokat en rik partner, då har hon ju ännu större möjlighet att vara mer med barnen.
Men som vanligt, som jag säger, det blir som med Måns Z, spelar i stort sett absolut ingen roll vad han gör, så kommer den blinda följarskaran stå på hans sida,
fruktansvärt.
Du skriver att ”hon lever mindre och mindre med familjehemsbarnen” och det tycker du är fel. Men det är inte fel, när Carola som har en hyfsat ny adopterad dotter att ansvara över sticker iväg på en turné, statsministe har en skock adopterade barn och när ser han dem? Perelli har 4 ungar som hon skuffar in på tjusiga internatskolor, när är mammatiden där?
Syftet att vara med familjehemsmamma eller vanlig förälder är inte att parkera sig med barnen 24/7 för väldigt få av oss gör ju det. Samhället är inte uppbyggt så och jag tycker att drevet med just lilla hjärtat, alltså flickan Esmeralda är magstarkt att tjäna pengar på men jag tycker även att MJ gott kan både få vara lyckligt gift med en rik gubbe och att hon kan få göra karriär och tjäna egna pengar. Varför skulle man missunna henne det?