2023-01-22, 20:19
Medlem
Larasofts avatar
I dokumentären i svt gör hon ett fantastiskt intryck, lugn, praktisk och ömsint mamma till egna och andras barn.
Citera
2023-01-22, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
I dokumentären i svt gör hon ett fantastiskt intryck, lugn, praktisk och ömsint mamma till egna och andras barn.

Jag håller verkligen med.
Citera
2023-01-23, 13:14
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Tvi vale så tjock hon är nu, en riktig gluff-gluff som mediahorar ut sig överallt där det finns en kamera. Och e-type säger att han trodde det var kört för honom 'trodde aldrig jag skulle få uppleva det här' - man undrar om han syftar på att bli av med oskulden..? Hon har ju knappast brottats med såna tankar, hon blev väl av med sin redan på dackefejdens dagar.

Kolla späcket: https://www.msn.com/sv-se/noje/enter...115b3eb01e7503
Citera
2023-01-23, 13:16
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Tvi vale så tjock hon är nu, en riktig gluff-gluff som mediahorar ut sig överallt där det finns en kamera. Och e-type säger att han trodde det var kört för honom 'trodde aldrig jag skulle få uppleva det här' - man undrar om han syftar på att bli av med oskulden..? Hon har ju knappast brottats med såna tankar, hon blev väl av med sin redan på dackefejdens dagar.

Ja jo att hon är tjock nu är väl ändå inte så konstigt..?
Citera
2023-01-23, 13:22
Medlem
Om ca 20 år kommer boken ”Jag hette också Esmeralda - tills jag blev mig själv”

En uppväxtskildring av att växa upp i offentligheten i skuggan av ett avlidet barn, och som surrogat för detta, med en karaktärsneurotisk bebissamlande mamma med svårt hjältekomplex samt ständigt sug efter nästa varannanhelgfarsa.
Senast redigerad av Bubamara404 2023-01-23 kl. 13:28.
Citera
2023-01-23, 13:28
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Ja jo att hon är tjock nu är väl ändå inte så konstigt..?

En sån klumpeduns gör sig inte i media, det skulle vara klädsamt om hon uppsökt en dietist innan hon prompt ska fram i offentligheten efter ungen. Är ju helt ofattbart att inte socialen vaknat till liv så som hon lever som 'kändis' med huset fullt av ungar. Vem tar hand om alla småttingar när moder teresa ska flasha i rampljuset?
Citera
2023-01-23, 13:31
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

Jo, men där var hon väl gravid? Man lägger på sig både fett och vätska under graviditeten, det är naturligt. Fettet ska användas till mjölk när barnet är fött, och den ökade vätskevolymen är en reserv ifall stora blödningar skulle inträffa vid förlossningen - för att hålla uppe kretsloppet. Det blir dessutom värre om man är lite äldre som gravid, och det är ju Melinda - 39 år. Så just DETTA ska vi väl inte använda emot henne..?
Citera
2023-01-23, 13:31
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
En sån klumpeduns gör sig inte i media, det skulle vara klädsamt om hon uppsökt en dietist innan hon prompt ska fram i offentligheten efter ungen. Är ju helt ofattbart att inte socialen vaknat till liv så som hon lever som 'kändis' med huset fullt av ungar. Vem tar hand om alla småttingar när moder teresa ska flasha i rampljuset?

Du menar att hon skulle trollat bort alla graviditetskilon bara minuter efter att hon fött ungen?

Att lägga upp bilder på sin nyfödda när man ligger på BB är väl inte speciellt konstigt?
Är inte bara ”kändisar” som gör så.

Jag gillar inte heller tjockisar, men en helt nyförlöst morsa begriper ju t.o.m. jag inte är pinnsmal direkt efter födseln.
Citera
2023-01-23, 13:59
Medlem
Citat:

Du måste ha verkliga problem.
Citera
2023-01-23, 14:04
Medlem
Citat:

Ja vem fan tar hand om alla barn?
Under dom senaste 6 åren har det avverkats ett par olika pappor, kärleksrelationer, skilsmässor, placerade barn, möte med umgängesföräldrar, egna barn, bokskrivande, minglande, tv-framträdande, föreläsningar mm mm. Vem tar hand om barnen?
Citera
2023-01-23, 14:09
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolittle
Ja vem fan tar hand om alla barn?
Under dom senaste 6 åren har det avverkats ett par olika pappor, kärleksrelationer, skilsmässor, placerade barn, möte med umgängesföräldrar, egna barn, bokskrivande, minglande, tv-framträdande, föreläsningar mm mm. Vem tar hand om barnen?

Värsta var ju när hon prompt skulle frottera sig med ulf kristersson med kaniner, där gick fan topplocket. Har hon inga gränser denna samlare av andras och egna barn?
Citera
2023-01-23, 14:12
Medlem
Citat:
Värsta var ju när hon prompt skulle frottera sig med ulf kristersson med kaniner, där gick fan topplocket. Har hon inga gränser denna samlare av andras och egna barn?

😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in