2025-08-11, 21:43
Medlem
.
Senast redigerad av Bubamara404 2025-08-11 kl. 22:03.
Citera
2025-08-11, 21:46
Medlem
.
Senast redigerad av Bubamara404 2025-08-11 kl. 22:04.
Citera
2025-08-11, 21:58
Medlem
Fatta så kul om sminkföretaget Izadora nu lämnar in en sen protest till Skatteverket emot att MJ använt deras registrerade varumärke som namn på sin dotter och därmed använder namnet på ett sätt som de inte kan stå för;)
Citera
2025-08-12, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubamara404
Fatta så kul om sminkföretaget Izadora nu lämnar in en sen protest till Skatteverket emot att MJ använt deras registrerade varumärke som namn på sin dotter och därmed använder namnet på ett sätt som de inte kan stå för

Jag har tänkt samma sak! Hon är alldeles för egocentrisk för att begripa varför det skulle ske.

Vilket jävla namn dessutom.

Där hade uppenbarligen E-Type INGENTING att säga till om. Trodde hans barn skulle ha något mer svenskt vanligt, kanske vikinga-namn.
Citera
2025-08-12, 09:36
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubamara404
Fatta så kul om sminkföretaget Izadora nu lämnar in en sen protest till Skatteverket emot att MJ använt deras registrerade varumärke som namn på sin dotter och därmed använder namnet på ett sätt som de inte kan stå för

Det kan väl inte gå igenom isåfall.
Sminkföretaget heter Isadora. Dottern Izadora.
Jag kände en Isadora förr i tiden.
Citera
2025-08-12, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars

Nej det var bara jag som försökte skoja till det lite;) Jag hade uppenbarligen dålig koll på stavningen dessutom, my bad
Citera
2025-08-12, 11:36
Medlem
Det är nån mer protest som ligger hos
PRV 🤔
Citera
2025-08-12, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueTeeth
Det är nån mer protest som ligger hos
PRV 🤔

Mot vad? MJs varumärkesansökan?

Är sånt offentligt eller? Kan det vara vänföreningen som protesterar också?! Vore mkt intressant om media kollade upp! Tycker det har varit lamt granskande av MJs oegentligheter som uppdagats senaste tiden ärligt talat, särskilt som hon varit Sveriges självutnämnda moder Teresa och blivit hyllad för det.

Om nu inte media granskar, finns det ingen här på fb som besitter expertis att få fram sådana dokument?
Citera
2025-08-12, 12:29
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars

Melinda Jacobs namnar "sin" dotter efter ett sminkföretag (Isadora but with a Z) , Camilla Läckberg namnar sin dotter med Simon med ett godisnamn: Polly.

Så passande barnnamn för båda.
Citera
2025-08-12, 13:04
Medlem
MaeWests avatar
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...s-vanforening/

Melinda Jacobs, kvinnan som går över lik för bekräftelse, limelight, pengar...åter nämnd på Bloggbevakning.

Frågan är...hur mycket fuffens pysslar hon med. Och...att vara fosterhem? Med en garderob fylld av skelett? SÅ dåligt med fosterhem KAN det väl inte vara?

Martin borde verkligen vakna , nu. Kvinnor som vill ha honom, finns säkert "där ute". Eller?
Citera
2025-08-12, 14:37
Medlem
I en podd så blev hon tillfrågad om vem som höll i ekonomin. Tydligt svar. ”Jag”. Håller i ekonomin. Med efter ton, det var viktigt. Hon håller i Martins plånbok.
Bara en sån sak, jag själv skulle inte vilja hålla i en min partners plånbok, någon frihet och egenvärde ska man väl ha. Förmodligen så är hon även kassör i föreningen och har samma kontroll över allas plånböcker och pengar.
Och på svar om PRV, ja alla ansökningar där det offentliga som så man kan borde hitta det som finns på hennes namn, det går att söka i deras bas.
Citera
2025-08-12, 14:37
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...s-vanforening/

Melinda Jacobs, kvinnan som går över lik för bekräftelse, limelight, pengar...åter nämnd på Bloggbevakning.

Frågan är...hur mycket fuffens pysslar hon med. Och...att vara fosterhem? Med en garderob fylld av skelett? SÅ dåligt med fosterhem KAN det väl inte vara?

Martin borde verkligen vakna , nu. Kvinnor som vill ha honom, finns säkert "där ute". Eller?

Alltså familjehemmen är katastrof. Jag vet inte ett enda bra exempel. De är skadliga allihop, oftast psykiskt med omogna, narcissistiskt lagda föräldrar som inte ger barnen just kärlek och omsorg utan snarare tak över huvudet, kyla och faktiskt ofta kaos.
De är ofta impulsivt lagda, för många bollar i luften, oansvariga, väldigt emotionellt omogna osv.
Rätt typ av människor verkar inse sina begränsningar och låta bli att ansöka.
Dessa barn behöver kärlek och samma omsorg som en riktigt bra förälder ger sitt eget barn och det erbjuder inget familjehem.
De vill se duktiga ut utåt och/eller ha en extra inkomst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in