Citat:
Ursprungligen postat av
Lilett
Njuta och ha kul ihop är väl det som är syftet. Inte en massa ”krypande” som skrivs utan att samtycke nämns. Kanske i ett rollspel kanske några går igång på detta. Men att ha det som ett signum för BDSM att just kvinnan ”kryper” ger helt fel signaler.
Kanske det är mannen?
Speglar snarare exakt hur en icke seriös dominant person resonerar eller fantiserar.
Jag kan förstå vad personen menar - tror också att samtycket är underförstått. Han ville nog snarare hinta om saker som kan göras för att se om något resonerade med TS.
Jag tycker TS är något underlig eftersom ju mer TS skriver så får jag inte uppfattningen att BDSM är något som lockar alls utan snarare att TS försöker ta sig in i den rollen för att göra sin kärring nöjd.
Jag tror att det kan vara väldigt svårt att spela något man inte är. Möjligtvis kan man också må dåligt av det.
Jag tänker ändå att TS och hans kärring (hans ord) ska prata med med varandra om vad som kittlar deras tankevärld. Hjärnan är trots allt där allt börjar. Och om de båda inte vet, kan jag rekommendera en kalender med leksaker. Lite upphetsande att öppna luckan, titta, fundera, testa. Och gillar man något behöver man ju inte testa mer?
Man behöver väl heller inte ta sig in i BDSM världen för att ge orgasmer till sin kvinna?
Det är inte fel att testa och njuta, men jag tror inte det är en bra väg om man egentligen inte tänder på det.