• 1
  • 2
2022-05-02, 18:21
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Det är väl det som är problemet. Inget av ovanstående är så lockande.. är ju mer för helyllegrejer som att slicka fitta och trycka in stora saker i hålen.. men det är ju inte något som blir så mycket bättre av att hon är bunden. Möjligen slipper jag att hon håller på och sjåpar och försöker hindra...

Är ingen dominansmänniska utan målet är att få henne att komma mer och fler gånger.

Men prata med henne. Om vad hon gillar. Eller inte gillar. Köp en sån där sinful julkalender (fast det inte är jul) och ha ett öppet sinne och testa! Men gör inte ngt bara för du tror det är rätt. Ni ska väl njuta ihop?

Hon kanske är som du och det gör inget för henne?
Citera
2022-05-02, 21:01
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Men prata med henne. Om vad hon gillar. Eller inte gillar. Köp en sån där sinful julkalender (fast det inte är jul) och ha ett öppet sinne och testa! Men gör inte ngt bara för du tror det är rätt. Ni ska väl njuta ihop?

Hon kanske är som du och det gör inget för henne?

Njuta och ha kul ihop är väl det som är syftet. Inte en massa ”krypande”, som skrivs utan att samtycke nämns. Kanske i ett rollspel några går igång på det. Men att ha det som ett signum för BDSM att just kvinnan ”kryper” ger helt fel signaler.
Kanske det är mannen?
Speglar snarare exakt hur en icke seriös dominant person resonerar eller fantiserar.

Samt som du skriver, prata med henne. Kommunikation är bland det viktigaste.
Senast redigerad av Lilett 2022-05-02 kl. 21:08.
Citera
2022-05-02, 21:07
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilett
Njuta och ha kul ihop är väl det som är syftet. Inte en massa ”krypande” som skrivs utan att samtycke nämns. Kanske i ett rollspel kanske några går igång på detta. Men att ha det som ett signum för BDSM att just kvinnan ”kryper” ger helt fel signaler.
Kanske det är mannen?
Speglar snarare exakt hur en icke seriös dominant person resonerar eller fantiserar.

Jag kan förstå vad personen menar - tror också att samtycket är underförstått. Han ville nog snarare hinta om saker som kan göras för att se om något resonerade med TS.

Jag tycker TS är något underlig eftersom ju mer TS skriver så får jag inte uppfattningen att BDSM är något som lockar alls utan snarare att TS försöker ta sig in i den rollen för att göra sin kärring nöjd.

Jag tror att det kan vara väldigt svårt att spela något man inte är. Möjligtvis kan man också må dåligt av det.

Jag tänker ändå att TS och hans kärring (hans ord) ska prata med med varandra om vad som kittlar deras tankevärld. Hjärnan är trots allt där allt börjar. Och om de båda inte vet, kan jag rekommendera en kalender med leksaker. Lite upphetsande att öppna luckan, titta, fundera, testa. Och gillar man något behöver man ju inte testa mer?

Man behöver väl heller inte ta sig in i BDSM världen för att ge orgasmer till sin kvinna?

Det är inte fel att testa och njuta, men jag tror inte det är en bra väg om man egentligen inte tänder på det.
Citera
2022-05-02, 21:49
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag kan förstå vad personen menar - tror också att samtycket är underförstått. Han ville nog snarare hinta om saker som kan göras för att se om något resonerade med TS.

Jag tycker TS är något underlig eftersom ju mer TS skriver så får jag inte uppfattningen att BDSM är något som lockar alls utan snarare att TS försöker ta sig in i den rollen för att göra sin kärring nöjd.

Jag tror att det kan vara väldigt svårt att spela något man inte är. Möjligtvis kan man också må dåligt av det.

Jag tänker ändå att TS och hans kärring (hans ord) ska prata med med varandra om vad som kittlar deras tankevärld. Hjärnan är trots allt där allt börjar. Och om de båda inte vet, kan jag rekommendera en kalender med leksaker. Lite upphetsande att öppna luckan, titta, fundera, testa. Och gillar man något behöver man ju inte testa mer?

Man behöver väl heller inte ta sig in i BDSM världen för att ge orgasmer till sin kvinna?

Det är inte fel att testa och njuta, men jag tror inte det är en bra väg om man egentligen inte tänder på det.

Det låter underligt att gå in i BDSM-världen för ett ”orgasm-intresse” eller hur jag ska uttrycka det.
Att bli något man inte är, om nu inte kärringen (ja hans ord), har intresse av BDSM och TS verkar inte heller veta.
Mer än att han har ett stort sex-intresse. Inte speciellt exceptionellt.
Senast redigerad av Lilett 2022-05-02 kl. 22:34.
Citera
2022-05-03, 10:01
Medlem
Dille24s avatar
Jag ska kanske strunta i det ändå.. det var hennes förslag från början för typ ett år sedan och jag var väl inte så värst intresserad då, det är ju inte något jag tänder på. Det har fått sjunka in lite men jag är som sagt fortfarande inte jättesugen, man kan inte bli något man inte är...

Men tack för tankar och idéer
Citera
2022-05-03, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Är egentligen en riktig toffel/helyllekille men med stort sexintresse. Hur ska man komma igång med lite bdsm

Klipp till en kärring och se om det funkar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in