2022-07-01, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Nej. Men nu är det mer Gremlings som är i farten igen. De senaste avsnitten har handlat om en blandning mellan Gremlings och Aliens (eventuellt gamla Jurasic Park I).

Fan va nice
Ska se ikväll
Tack för svar
Citera
2022-07-02, 09:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
DIS förvrängde ju sig själv när de råkade, från manusskrivarens sida, förvränga hela ST-universumet. En del av SNW finns av någon rolig anledning också i samma tid OCH SKEPP som DIS. Med DIS råkade de göra samma misstag som Disney råkade göra med deras biserier på SW-triologin. Det var därför man fick se flera avsnitt av tidsresande hit och dit för att låta DIS hamna på rätt tidslinje igen med övriga serier i ST-universumet.

Jag hoppas att SNW håller sig till Pikes yngre liv och resor före Enterprise.
En bra sak för dom och när man "startar om" Star Trek, det är att deras handbojor av det gamla är borta till stor del och att de kan kreativt hitta på annat och nya storys.

Kanske en del inte gillar detta, medan andra som jag gillar detta.
Men så är jag också en som verkligen älskar scifi, så jag förlåter gärna missar om sådana uppstår.
Hur som helst, denna är bra i mitt tycke och före var jag lite fundersam på vad detta var, men tror vi börjar se vad det kommer vara.

Men om de inte han råkar ut för olyckan, det skulle göra mig lite irriterad.
Men de har redan flaggat för medicinska framgångar, så han får nog det bra ändå skulle jag gissa.
Citera
2022-07-17, 12:36
Medlem
FashionMonsters avatar
Avsnitt två var ju riktigt bra faktiskt, en klassisk rymdutflykt utan att pusha agendor & predictive programming.

I avsnitt 1 och 3 ser vi: Även om jag förstår att det typ synts till i Star Trek tidigare och även är vetenskap så börjar min foliehatt glöda av intryck.

Ändå tycker jag det är charmigt och skitbra tänker definitivt fortsätta titta.
Senast redigerad av FashionMonster 2022-07-17 kl. 13:03.
Citera
2022-07-21, 16:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FashionMonster
Avsnitt två var ju riktigt bra faktiskt, en klassisk rymdutflykt utan att pusha agendor & predictive programming.

I avsnitt 1 och 3 ser vi: Även om jag förstår att det typ synts till i Star Trek tidigare och även är vetenskap så börjar min foliehatt glöda av intryck.

Ändå tycker jag det är charmigt och skitbra tänker definitivt fortsätta titta.

Trevlig serie.

Citera
2023-05-27, 16:18
Medlem
klybans avatar
EN trailer.
https://www.imdb.com/video/vi3613180953/?listId=ls053181649&ref_=hm_hp_i_hero-video-11_11

Ser ut som det blir mer aktion säsong två, men antar de cherrypickat en del, men ser ut så ändå.
Citera
2023-05-27, 18:15
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag har sent omsider börjat kolla på denna, trodde den skulle lika dålig som den förra nya serien men den är rätt bra, iaf efter de två första avsnitten.

Jag gillar skarpt att La'an verkar vara en karbonkopia på Camina Drummer, dom måste haft Caminas popularitet som förebild.
Citera
2023-05-29, 13:36
Medlem
EggBoxJuans avatar
15:e Juni startar säsong 2.
Citera
2023-06-15, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
15:e Juni startar säsong 2.

Är det plattfomen Skyshowtime som gäller i Sverige även för säsong två? Någon som vet?
Citera
2023-06-15, 16:29
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Är det plattfomen Skyshowtime som gäller i Sverige även för säsong två? Någon som vet?
Ja, se till exempel denna:

https://www.instagram.com/p/Ctgp7TNNQWm/
Citera
2023-06-17, 18:27
Medlem
VoktorDodkas avatar
En säsongsstart som startar med att
kan bara bli bra. Bra säsongsstart med andra ord.
Citera
2023-06-17, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
En säsongsstart som startar med att
kan bara bli bra. Bra säsongsstart med andra ord.

Jag blev lite mer förvånad över slutet på den historien. Är det bara jag som börjar bli snurrig av alla dessa amiralstaber som florerar överallt?

Citera
2023-06-20, 09:18
Medlem
Torsuss avatar
Det som är bra med denna serie är att det är fristående episoder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in