Citat:
Starfleet academy tror jag var ett försök till att flörta med den yngre publiken.
Inte tänkt på den, men en sådan serie hade nog kanske varit något att bygga på.
Dock så tror jag de aldrig hade fått Michelle Yeoh som Philippa, men antar de nog hade gjort annan tidsperiod.
Men just den som går parallellt med Discovery är ju mycket händelserik, så utan henne vore ju sådär.
Och ersätta henne är nog inte sin himla lätt.
Men just denna serie och med tanke på Kirk är med ibland, så trodde jag lite att det skulle bli någon fortsättning där.
Nu är jag mycket tveksam hur det ska gå till.
Jaja, håller tummarna att man åtminstone får två bra avsnitt till, och inget vore bara tragik.
Men jag kommer fortsätta titta ändå.
Inte tänkt på den, men en sådan serie hade nog kanske varit något att bygga på.
Dock så tror jag de aldrig hade fått Michelle Yeoh som Philippa, men antar de nog hade gjort annan tidsperiod.
Men just den som går parallellt med Discovery är ju mycket händelserik, så utan henne vore ju sådär.
Och ersätta henne är nog inte sin himla lätt.
Men just denna serie och med tanke på Kirk är med ibland, så trodde jag lite att det skulle bli någon fortsättning där.
Nu är jag mycket tveksam hur det ska gå till.
Jaja, håller tummarna att man åtminstone får två bra avsnitt till, och inget vore bara tragik.
Men jag kommer fortsätta titta ändå.
Stämmer bra, blev ingen serie på grund av Yeoh:
The planned Star Trek: Section 31 television series was canceled and transformed into a standalone streaming movie instead.
Why the Series Format Was AbandonedMichelle Yeoh's Schedule:
After winning an Academy Award for Everything Everywhere All at Once, Yeoh's skyrocketing career and heavy demand made committing to a full or recurring TV series schedule impossible.
Development Delays: The project spent roughly six years in development limbo with numerous rewrites and pandemic-related delays before Paramount re-evaluated its streaming strategy.
Franchise Contraction: Paramount+ shifted away from expanding its weekly Star Trek slate, leading to the decision to pivot the concept into the franchise's first-ever original streaming movie event.