• 2
  • 3
2022-05-01, 21:16
Medlem
blobben!!!s avatar
Att snus har blivit en kemisk cocktail är en plåga, ja. Det är som vad spice gjorde med cannabis.

Skulle skatten på snus vara rimlig så hade ingen snusat den skiten.
Citera
2022-05-01, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrollStrategen
Va, 1 mg/g? Vad är poängen ens?

Vad är det för märke du snusar?

EN 0 efter såklart
Citera
2022-05-02, 22:04
Medlem
L3nn4rts avatar
Minns när jag var en ung pojkspoling och testade att krama en äkta prilla. Vi hade köpt livets första sexpack folköl och stod bakom bensinmacken och smygsöp. Så kom en kompis springandes mot oss, han hade snott sin storebrors snus. Jag vet inte vilket märke det var, men vi kramade vår första prilla. Efter det spydde vi lite och gick sedan hemåt med världens huvudvärk. Aldrig mer snus!

Idag snusar jag för att jag tog det alternativet till att sluta röka, sen blev jag kvar på snuset. Jag använder Kaliber vit portion. Häromdagen var det slut på det i affären, så hon i kassan frågade om jag ville ha en orginal istället. Ja, svarade jag och såg sedan att jag hade fått nåt som heter Kaliber Plus Orginal Stark. Jösses vad trycka det var under läppen, jag fick nästan samma äckliga känsla som den gången jag provade snus för första gången.
Citera
2022-05-03, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Minns när jag var en ung pojkspoling och testade att krama en äkta prilla. Vi hade köpt livets första sexpack folköl och stod bakom bensinmacken och smygsöp. Så kom en kompis springandes mot oss, han hade snott sin storebrors snus. Jag vet inte vilket märke det var, men vi kramade vår första prilla. Efter det spydde vi lite och gick sedan hemåt med världens huvudvärk. Aldrig mer snus!

Idag snusar jag för att jag tog det alternativet till att sluta röka, sen blev jag kvar på snuset. Jag använder Kaliber vit portion. Häromdagen var det slut på det i affären, så hon i kassan frågade om jag ville ha en orginal istället. Ja, svarade jag och såg sedan att jag hade fått nåt som heter Kaliber Plus Orginal Stark. Jösses vad trycka det var under läppen, jag fick nästan samma äckliga känsla som den gången jag provade snus för första gången.

Ok,så stark tycker jag inte den är. Den kan jag mestadels använda utan större problem. Kanske lätt hicka i början...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in