2023-01-30, 14:51
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raptenen
Du menar på allvar att alla alltid dricker alkoholfritt? Även skumpan? Hur vet du detta då?
Därför att jag känner en av deltagarna väl.
Skumpan vet jag ej specifikt, bara att hen sa att "det var ingen alkohol i drinkarna - helt rent."
Om inte denne/a ljuger förstås vilket väl är osannolikt tycker jag.
De vågade väl inte ha massa fulla och galna fuckboys utan tillräckligt med kapabla väktare på plats.
Tänk bara på det som kunde bli mellan de två som bråkade med varandra i avsnitt 1 (2?) - Anton och Sandor.
Citera
2023-01-30, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Butikschef betyder i hennes fall att hon är ansvarig för resultatet på flaggskeppet Drottninggatan och dessutom ansvarig som samordnare för alla butiker i Sverige.
Ett kvalificerat arbete för en mycket kvalificerad tjej.

Duktigt. Vilken butik är det? Buttericks? Åhléns? CUM? (Undviker Drottninggatan så har dålig koll vad som mer finns där.
Citera
2023-01-30, 15:03
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinballtheDolphin
Duktigt. Vilken butik är det? Buttericks? Åhléns? CUM? (Undviker Drottninggatan så har dålig koll vad som mer finns där.
Nä inte där.
Vill inte skriva det här.
Sorry.
Citera
2023-01-30, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Därför att jag känner en av deltagarna väl.
Skumpan vet jag ej specifikt, bara att hen sa att "det var ingen alkohol i drinkarna - helt rent."
Om inte denne/a ljuger förstås vilket väl är osannolikt tycker jag.
De vågade väl inte ha massa fulla och galna fuckboys utan tillräckligt med kapabla väktare på plats.
Tänk bara på det som kunde bli mellan de två som bråkade med varandra i avsnitt 1 (2?) - Anton och Sandor.

Aja.
Citera
2023-01-30, 15:49
Medlem
Citat:
jag känner en av deltagarna väl.

Kan du inte fråga, eller berätta för oss om du redan vet, vad dom gjorde hela dagarna? Snubbarna hänger ju runt och tränar men tjejerna? Ligger i var sin solstol och runkar? Enligt klippningen verkar det vara mycket dötid. Fick snubbarna och tjejerna umgås utanför dejterna och minglet?
Citera
2023-01-30, 16:11
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Kan du inte fråga, eller berätta för oss om du redan vet, vad dom gjorde hela dagarna? Snubbarna hänger ju runt och tränar men tjejerna? Ligger i var sin solstol och runkar? Enligt klippningen verkar det vara mycket dötid. Fick snubbarna och tjejerna umgås utanför dejterna och minglet?
Det var mycket dötid. Som du förstår läser deltagarna det som skrivs här så det kan vara lurigt att forska vidare och ge info utan att avslöja vem man är.
Det är alltså inte en socialrealistisk dokumentär; mycket är antingen regisserat, omtaget eller hårt klippt.
Målet är INTE att ge en verklighetsbaserad bild av vad som händer när dessa människor träffas.
Målet är att på alla tänkbara sätt regissera en produktion som ger många tittare och höga reklamintäkter inom lagen.
Citera
2023-01-30, 19:53
Medlem
Citat:
Det var mycket dötid. Som du förstår läser deltagarna det som skrivs här så det kan vara lurigt att forska vidare och ge info utan att avslöja vem man är.
Det är alltså inte en socialrealistisk dokumentär; mycket är antingen regisserat, omtaget eller hårt klippt.
Målet är INTE att ge en verklighetsbaserad bild av vad som händer när dessa människor träffas.
Målet är att på alla tänkbara sätt regissera en produktion som ger många tittare och höga reklamintäkter inom lagen.

Tycker det hela är sjukt b. Fåniga moment och svårt att få någon uppfattning om vad dom gör där. Sen att hon programledaren går ut med att hon är på tjecken med en av deltagarna redan innan programmet har premiär visar ju bara på hur oprofessionell produktion det är.
Citera
2023-01-30, 20:42
Medlem
För att få lite liv i tråden.

Tror ni Sandor är en "good guy" eller har Therese återigen fallit offer för en charmig fuckboy? Kommer Awa finna någon bland grabbarna? Att hon med tatueringarna som fastnat för snubben med rakad skalle och tatueringar hittat en "good guy" är väl en lågoddsare, om han inte är en riktigt duktig skådis, men har hon fått andra tankar efter att han högg sin "vän" i ryggen?

När släpps avsnitt 4?
Citera
2023-01-30, 22:28
Medlem
Herregud, knappt en etnisk svensk i det programmet
Negrer, negrer, negrer...
Citera
2023-01-30, 23:18
Medlem
Citat:
För att få lite liv i tråden.

Tror ni Sandor är en "good guy" eller har Therese återigen fallit offer för en charmig fuckboy? Kommer Awa finna någon bland grabbarna? Att hon med tatueringarna som fastnat för snubben med rakad skalle och tatueringar hittat en "good guy" är väl en lågoddsare, om han inte är en riktigt duktig skådis, men har hon fått andra tankar efter att han högg sin "vän" i ryggen?

När släpps avsnitt 4?

Sandor sa väl i någon sync att han är fboy? Typ ”jag är här för pengarna”?

Awa känns för avmätt för att hitta någon, hon är helt enkelt inte intresserad. Vill tillbaks till London och dra ladd och modella.

Olivia kommer nog inte hitta någon i det där rövgänget. Som tidigare nämnts i tråden är hon socionom och har vissa krav på intellekt (sistnämnda nämt av mig &#128579. Det skulle väl vara han ”konstnärskillen” eller någon av lärarna som kan över huvud taget kan prata i fullständiga meningar och använda flerstaviga ord. Han rakade som alltid har brillorna bakochfram sa ju på deras dejt att han inte röstade vilket verkade vara en grym turn-off för henne.
Citera
2023-01-31, 00:54
Medlem
Citat:
Sandor sa väl i någon sync att han är fboy? Typ ”jag är här för pengarna”?

Awa känns för avmätt för att hitta någon, hon är helt enkelt inte intresserad. Vill tillbaks till London och dra ladd och modella.

Olivia kommer nog inte hitta någon i det där rövgänget. Som tidigare nämnts i tråden är hon socionom och har vissa krav på intellekt (sistnämnda nämt av mig &#128579. Det skulle väl vara han ”konstnärskillen” eller någon av lärarna som kan över huvud taget kan prata i fullständiga meningar och använda flerstaviga ord. Han rakade som alltid har brillorna bakochfram sa ju på deras dejt att han inte röstade vilket verkade vara en grym turn-off för henne.

Jag har inget minne av att Sandor ska ha sagt det? Vore en grym twist om han är där för pengarna.

Olivia kan jag tänka mig gillar biffen med tatueringar. Att han inte röstar tror jag inte är någon dealbreaker. Men ska bli kul att se.

Awa vill nog hitta någon men kanske är hon för skadad? Sa hon inte att hon aldrig haft förhållande? Hon har nog fått sin beskärda del av Londons Gs i sig. Men ändå faller hon för samma.
Citera
2023-01-31, 08:38
Medlem
Citat:
Jag har inget minne av att Sandor ska ha sagt det? Vore en grym twist om han är där för pengarna.

Olivia kan jag tänka mig gillar biffen med tatueringar. Att han inte röstar tror jag inte är någon dealbreaker.

Sandor tittade in i kameran i typ förrförra avsnittet och sa något i stil med att han skulle charma henne och ta pengarna. En badboy från Eskilstuna(?) kan ju inte vara något annat än fboy.

Att inte rösta skulle jag säga är en enorm dealbraker för en person med lite samhällsintresse. Men sen kanske hon knullar honom ett par gånger men ibland vill man ju kunna prata om något som inte handlar om tatueringar också. Tror dock att hans ”svek” mot den där ”konstnären” i slutet av sista avsnittet blev en rejäl turn off.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in