2006-08-05, 14:29
Medlem
Pork!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Southern Star
White widow vill jag prova, den ska vara rätt så neråt och psykedelisk eller är det int så? Precis så jag vill ha det.
Inte psykadelisk, men helt neråt jepp. Blueberry har jag för mig har lite mer Sativa i sig.
2006-08-05, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pork!
Inte psykadelisk, men helt neråt jepp. Blueberry har jag för mig har lite mer Sativa i sig.

Ok, vilken är det som är så psykedelisk då? Har hört det ska var ngn rätt vanlig sort?
2006-08-05, 14:38
Medlem
Pork!s avatar
Citat:
Ok, vilken är det som är så psykedelisk då? Har hört det ska var ngn rätt vanlig sort?
Alltså du menar hallucinogen? röka är inte psykadeliskt så vida det inte är preparerat med någon annan psykadelisk drog. I öststaterna ska det finnas gräs spetsat med PCP och i Indien finns det hasch blandat med datura.

Glömde svara på frågan: För mig blir det mest hallucinogent när jag äter haschet. Spacecookies.
2006-08-05, 14:41
Bannlyst
Citat:
Alltså du menar hallucinogen? röka är inte psykadeliskt så vida det inte är preparerat med någon annan psykadelisk drog. I öststaterna ska det finnas gräs spetsat med PCP och i Indien finns det hasch blandat med datura.

Glömde svara på frågan: För mig blir det mest hallucinogent när jag äter haschet. Spacecookies.

Nej jag menar mest att det får ordentlig fart på tankeverksamheten, brukar ofta känna det som att man kan se tankarna
2006-08-05, 14:43
Medlem
Pork!s avatar
Set and setting.
2006-08-05, 14:46
Bannlyst
Citat:
Set and setting.

Jo det verkar så, fast alla gånger jag rökt har det blivit så i mer eller mindre grad, och det är just det jag gillar med röka. Fast rökte hascholja för ett tag sen, blev visserligen skitbäng men kände inte att jag tänkte mer eller så, trodde det skulle bli mkt mer.
2006-08-05, 14:51
Medlem
Pork!s avatar
Citat:

Jo det verkar så, fast alla gånger jag rökt har det blivit så i mer eller mindre grad, och det är just det jag gillar med röka. Fast rökte hascholja för ett tag sen, blev visserligen skitbäng men kände inte att jag tänkte mer eller så, trodde det skulle bli mkt mer.
Oljan är ju lätt det sjukaset. Jag burkar mest bli alldeles för seg för att orka tänka när det blir för mycket. Man koncentrerar sig mer på att det snurrar så förbannat i huvudet. Nu är den andra klar med... få se om jag orkar skriva mer nu.
2006-08-05, 14:53
Bannlyst
Heheh min börjar klinga av nu, nu är det mest härligt surrigt i huvet. Har haft samma skiva på repeat nu ett tag, så jävla bra är den, du vet när man bara sitter och försvinner i musiken.
2006-08-05, 15:08
Medlem
Pork!s avatar
Citat:
Heheh min börjar klinga av nu, nu är det mest härligt surrigt i huvet. Har haft samma skiva på repeat nu ett tag, så jävla bra är den, du vet när man bara sitter och försvinner i musiken.
Texterna blir så starka och betydelsefulla liksom. Gruppen Yes är det som gäller för mig nu, mycket flummigt 70-talsrock.
2006-08-05, 15:14
Bannlyst
Citat:
Texterna blir så starka och betydelsefulla liksom. Gruppen Yes är det som gäller för mig nu, mycket flummigt 70-talsrock.

För mej är det mer som att tonerna. rytmen och skiftningarna i musiken berättar en egen saga som jag precis kan ana som bilder i huvet då och då, nästan.
2006-08-05, 15:45
Medlem
Nox_Swordmasters avatar
tja :P vad händer ute i fb havet? sitter här med två kompisar. har rökt en dell hash, ska nu åka och köpa pizza. får se om jag klarar detta

mch Nox
2006-08-05, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nox_Swordmaster
tja :P vad händer ute i fb havet? sitter här med två kompisar. har rökt en dell hash, ska nu åka och köpa pizza. får se om jag klarar detta

mch Nox

äter glass och är inne på no 2 *

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in