2006-06-24, 02:54
Bannlyst
Har presis kört igång min första kur med 250mg testo i veckan . Kör ett stick varje söndag när jag vaknar. Kännde hur det kickde in redan dagen efter Blev fan aldrig trött när man tränade. Ja första sticket var jävligt nervöst... en polare fick sätta den i axlen på mej för jag vågade inte själv Men på söndag blir det den första att sätta själv hoppas jag :d Det gjorde fan inte ont alls fast nålen ska in ett par cm. Lite stats : Bänk max 67,5 Böj ca 80 Marklyft 6 reps på 120. Är 18 år 173 cm lång ca 70 kg. Ska bli skoj att se hur mkt man kan öka i styrka och volym.
Citera
2006-06-24, 02:58
Bannlyst
Hi

Vore nog en fördel om du låter din kropp växa klart själv först innan du börjar mata den med syntetiska hormoner. Du kommer sätta hela hormonbalansen i rubbning och få bitchtits, bli impotent och säkert skada ett par muskelfästen på kuppen, men va faan! Lev snyggt, dö ung!
Citera
2006-06-24, 03:17
Bannlyst
AAA det tror jag inte.. Ska bara köra i 5 veckor för att se hur min kropp reagerar sen blir det en större kur efter 2-3 mån.
Citera
2006-06-24, 11:03
Medlem
Är du allvarlig? Tänker inte nämna din stats..

Vad är det för ester på testot? Antar att du kör en långsam ester eftersom du skjuter så sällan.. låt bli, du kommer inte märka nått alls på bara 5 veckor förrutom finnar och sämre resultat efter kuren.
Citera
2006-06-24, 11:31
Medlem
hulk-dds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stadz
Har presis kört igång min första kur med 250mg testo i veckan . Kör ett stick varje söndag när jag vaknar. Kännde hur det kickde in redan dagen efter Blev fan aldrig trött när man tränade. Ja första sticket var jävligt nervöst... en polare fick sätta den i axlen på mej för jag vågade inte själv Men på söndag blir det den första att sätta själv hoppas jag :d Det gjorde fan inte ont alls fast nålen ska in ett par cm. Lite stats : Bänk max 67,5 Böj ca 80 Marklyft 6 reps på 120. Är 18 år 173 cm lång ca 70 kg. Ska bli skoj att se hur mkt man kan öka i styrka och volym.

Det är sådana som dig som ger dopingjouren underlag för skrämselpropaganda.
Citera
2006-06-24, 11:50
Medlem
Dickens avatar
Om du inte pallar träna rent så ska du inte hoppa på aas !
Sånna som du ska hålla sig till sparka boll eller löpa
du förstör bara för dig själv !
Citera
2006-06-24, 12:04
Medlem
chillionaires avatar
vaaaa bänk 67 det är ju väldigt lite... jag som har skitdaåliga anlag har har tagit 85 i bänk när jag vägde 70kilo utan prepp
Citera
2006-06-24, 13:26
Bannlyst
...och även om du nu skulle öka ett par kilo i muskelmassa så kommer du garanterat (med de kunskaper du verkar sitta inne med) att förlora säkert 75% av det, när du kurat klart. Ditt psyke kommer också sättas ur balans och du kommer vilja köra en kur till så fort som möjligt...

...och strax har vi ännu en obalanserad tickande liten steroid-bomb att akta oss för! (bildligt talat och inget som är häftigt)
Citera
2006-06-24, 15:22
Medlem
bänk max 67,5??? Lovar dig att du kan öka nog snabbt utan AAS, med mammas mat å lite träning. Du har ungefär samma längd å vikt som mig, är 174 vikt ca 73-74, o jag bänkar 135. Börja träna seriöst i hiva i dig mat bara ska du se att du kommer dra iväg. Upp till 100 i bänk borde du klara av fort.
Citera
2006-06-24, 15:35
Medlem
Citat:

IDIOT!!
Citera
2006-06-24, 15:38
Medlem
Citat:
AAA det tror jag inte.. Ska bara köra i 5 veckor för att se hur min kropp reagerar sen blir det en större kur efter 2-3 mån.
Du är ganska lättlurad va?

Skulle det räcka med att trycka lite prepp och lalla på gymmet för att bli grov så hade det kryllat av grova personer. Du kommer bli grymt besviken, förmodligen kommer du se ut som en APA (man får mycket mer hår på kroppen av prepp) men några muskler lär det inte bli.
Citera
2006-06-25, 01:30
Medlem
.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem