Det verkar som väldigt många mods är väldigt anti allt som rör konspirationer (och då inte minst dom som just modererar i det forumet, vilket är märkligt). Konspirationteori/teoretiker används som nån slags förolämpning, trots att konspirationer alltid funnits och alltid kommer finnas och är absolut inget konstigt som vissa verkar tycka.
Ja det verkar som många mods är anti, nu nyss hade jag en mod som började svamla om "mina konspirationsteorier", men när jag bad han förklara så har han inga exempel på några teorier om konspirationer jag pratat om, utan det va hans "känslor" som gjorde att han började prata om konspirationer.
Så om man börjar prata om konspirationer utan att det varit prat om konspirationer och använder det som nån slags förolämpning, bara för man har "känslor". Vad beror det på egentligen?
Varför så många anti bland mods? Varför tillåts anti moderera konspirations avdelningen?
Här kan ni läsa om mods känslor om ni vill.
Ja det verkar som många mods är anti, nu nyss hade jag en mod som började svamla om "mina konspirationsteorier", men när jag bad han förklara så har han inga exempel på några teorier om konspirationer jag pratat om, utan det va hans "känslor" som gjorde att han började prata om konspirationer.
Så om man börjar prata om konspirationer utan att det varit prat om konspirationer och använder det som nån slags förolämpning, bara för man har "känslor". Vad beror det på egentligen?
Varför så många anti bland mods? Varför tillåts anti moderera konspirations avdelningen?
Här kan ni läsa om mods känslor om ni vill.
Citat:
Ursprungligen postat av Koppkoll
Citat:
Jag har förklarat. Sen om du inte gillar eller tror på förklaring får stå för dig. Denna PM-konversation handlar om din varning gällande 0.06 där du kommenterade moderatormeddelande. Låt oss hålla oss till det. Tack.
/Carlbom
Ja din förklaring var "känslor", det tror jag på men gillar inte. Det va du som tog upp det, inte jag.
Ursprungligen postat av Carlbom
Citat:
Citat:
Jag får den känslan bara. Ge dig nu. PM:ar inte mer med dig om den saken.
/Carlbom
Det är du som kommer med påståenden om mig, jag ber dig bara förklara vad du pratar om, det är du som ska ge dig.
Citat:
Citat:
Jag anser att du är en konspiratoriskt lagd rättshaverist. Har inga specifika teorier i åtanke.
/Carlbom
Så du har inte sett mig teorisera om konspirationer men utrycker dig så ändå? Vad betyder "konspiratoriskt lagd"?
Citat:
Citat:
Ja, du får inte kommentera moderatormeddelanden. Läs på om regel 0.06.
Och du kunde ha skickat mig ett PM så kunde jag förklarat för dig istället. Vi tog bort de flesta hänvisningarna för du startade tråd på tråd om och om igen utan att lyssna på varningarna. Då förstör du hela överblicken i delforumet för andra som vill läsa och som är intresserade av annat än din rättshaverism.
Så raderingen av länkarna hade inte med dig att göra hur mycket du än tror att världen kretsar kring dig och dina konspirationsteorier.
/Carlbom
Vilka "konspirationsteorier" pratar du om frågade jag?
Citat:
Citat:
Du är ju bara för patetisk, ska du varna mig för att jag sa att jag skulle vilja ha svar på min fråga?
Du har fått en varning för brott mot 0.06. Kommenterar moderatorsåtgärd.
Ämne: Slänger flashback riktiga klagomål och behåller tramsiga för att få sig sj se bra ut?
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Ämne: Slänger flashback riktiga klagomål och behåller tramsiga för att få sig sj se bra ut?
Citat:
Visst, skulle bara vilja höra svaret på min sista fråga.
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Ja, du får inte kommentera moderatormeddelanden. Läs på om regel 0.06.
Och du kunde ha skickat mig ett PM så kunde jag förklarat för dig istället. Vi tog bort de flesta hänvisningarna för du startade tråd på tråd om och om igen utan att lyssna på varningarna. Då förstör du hela överblicken i delforumet för andra som vill läsa och som är intresserade av annat än din rättshaverism.
Så raderingen av länkarna hade inte med dig att göra hur mycket du än tror att världen kretsar kring dig och dina konspirationsteorier.
/Carlbom
Jag anser att du är en konspiratoriskt lagd rättshaverist. Har inga specifika teorier i åtanke.
/Carlbom
Jag får den känslan bara. Ge dig nu. PM:ar inte mer med dig om den saken.
/Carlbom
Jag har förklarat. Sen om du inte gillar eller tror på förklaring får stå för dig. Denna PM-konversation handlar om din varning gällande 0.06 där du kommenterade moderatormeddelande. Låt oss hålla oss till det. Tack.
/Carlbom
Senast redigerad av Koppkoll 2022-04-25 kl. 20:43.
Senast redigerad av Koppkoll 2022-04-25 kl. 20:43.