2022-04-25, 14:29
Medlem
Söker ett icke bias svar så har valt att fråga flashbackare. Har hittills egentligen bara läst från expressen och aftonbladet. Verkar som att varje nyhetssida har en betalvägg. Har nu bestämt mig för att pröva på och betala för första gången, men enbart på 1 sida

Bonus ifall:
nyhetssidan har en bra optimerad mobilapp.
Utrikes & inrikes.
Inte enbart politik
Citera
2022-04-25, 14:30
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaiaa5
Söker ett icke bias svar så har valt att fråga flashbackare. Har hittills egentligen bara läst från expressen och aftonbladet. Verkar som att varje nyhetssida har en betalvägg.

Bonus ifall:
nyhetssidan har en bra optimerad mobilapp.
Utrikes & inrikes.
Inte enbart politik
DN har jag. Inte jätte spännande men erbjudandet var 25 kr i månaden i ett år.
Citera
2022-04-25, 14:33
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Svenska Dagbladet valde jag vid någon kampanj. Helt och hållet tack vare arkivet med årtals av deras ”understreckare”.
Citera
2022-04-25, 15:24
Medlem
Milton.Millss avatar
Jag skulle också välja DN om jag nu hade en prenumeration. Man kan blunda så fort man ser något skrivet av Wolodarski dock.
Citera
2022-04-25, 16:51
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Rent objektivt är DN bäst kvalitetsmässigt om man nu kan leva med att bidra till lönen för Peter wolodarski och Björn Wiman. SVD har för svag kulturdel och AB och Expressen är ju så usla att de i princip är oläsbara.
Enda minuset för DN, vissa av ledarskribenterna, Wiman och Wolodarski men de kan man ju hoppa över.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2022-04-25 kl. 16:54.
Citera
2022-04-25, 19:36
Medlem
Kämpendahls avatar
Jag prenumererar på DN digital bas, dvs. bara webbinnehållet. Men det är ju alla artiklar som finns i tidningen och vem orkar läsa en papperstidning eller PDF? Finns här för 149 kronor i månaden, men du kan få den för 69 kronor i månaden i ett halvår.

https://prenumerera.dn.se/

Många har åsikter om DN men det är svårt att hitta någon tidning som är bättre. Jag ville inte betala för plus-innehåll i Aftonbladet eller Expressen. Där gratisläser jag. Sedan har jag förstås min lokalblaska också som e-tidning.
Citera
2026-07-02, 23:45
Avslutad
Jag har prenumererat på Bloomberg som tog 1700 för ett år och lackade ur när de ville ha 4300 om året, så jag skrev upp mig på Reuters istället.

450 kr om året och j-vlar vad bra de är.

Helt ovinklat perfekt bara straight up news för de som gillar ekonominyheter.

Man ska vara bra dum i huvudet i dagsläget om man läser DI imo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in