2022-04-24, 11:35
Medlem
Beckisbarnets avatar
Då jag sitter vid min dator kommer jag inte in i kontrollpanelen för användarkontot, jag får bara följande meddelande: "Det finns inga ämnen med prenumeration i den här mappen för den valda tidsperoden."
Eftersom jag inte kommer in så kan jag inte byta min profilbild. Det spelar ingen roll vilken browser jag kör, det är samma med Brave, Mozilla, Chrome etc.

På mobilen fungerar kontrollpanelen, men inte i min dator. (Men det fungerade i datorn för några veckor sedan)
Någon som haft liknande problem?

Vad beror det på?
Citera
2022-04-24, 11:36
Moderator
^Eazs avatar
Det är "huvudsidan" av kontrollpanelen, till höger har du alternativen (du kanske har zoomat in om du inte kan se dem?).

Edit: Screenshot: https://i.imgur.com/VJ2c0vG.png
Citera
2022-04-24, 11:40
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Det är "huvudsidan" av kontrollpanelen, till höger har du alternativen (du kanske har zoomat in om du inte kan se dem?).

Edit: Screenshot: https://i.imgur.com/VJ2c0vG.png

Jag zommar in och ut men jag hittar ändå inte kontrollpanelen till höger. Men du gav en hint på vägen, det måste vara något med upplösningen eller zoomen, återkommer.
Citera
2022-04-24, 11:41
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag zommar in och ut men jag hittar ändå inte kontrollpanelen till höger. Men du gav en hint på vägen, det måste vara något med upplösningen eller zoomen, återkommer.

Kan det ha att göra med temat du kör Flashback i? (Edit: Om du kör ett tema dvs).
Citera
2022-04-24, 11:46
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Kan det ha att göra med temat du kör Flashback i? (Edit: Om du kör ett tema dvs).

Jag har inget tema. Nu ändrade jag upplösningen på skärmen, då ser jag kontrollpanelen igen, konstig effekt. Felet var alltså hos mig.

Hade aldrig problem med detta innan och FB har väl sett ut typ likadant i alla år, tror jag.

Nåja det löste sig tack för hjälpen.
Citera
2022-04-24, 12:32
Medlem
Kinesisk-Ap-Strutss avatar
min kontrollpanel har bytt plats till att vara nere på skärmen så man måste skrolla, trodde att den var försvunnen.
Citera
2022-04-24, 13:45
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinesisk-Ap-Struts
min kontrollpanel har bytt plats till att vara nere på skärmen så man måste skrolla, trodde att den var försvunnen.
Ja kan vara lätt att missa då. I mitt fall försvann den helt då upplösningen har ändrats.

Bra att informera att det är lätt att missa kontrollpanelen.
Citera
2022-04-24, 14:16
Medlem
ibutus avatar
Jag har samma problem som dig OP! Att byta upplösning på skärmen funkade inte. Att byta tema funkade inte heller! kuken
Citera
2022-04-24, 15:32
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Jag har samma problem som dig OP! Att byta upplösning på skärmen funkade inte. Att byta tema funkade inte heller! kuken
Nu vet jag inte varför det strular för några, men här är länken i varje fall: https://www.flashback.org/usercp.php
Citera
2022-05-01, 21:59
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu

Problemet är att den byter även plats på skärmen om man ökar eller sänker teckensnittets storlek, nu snackar jag inte om upplösningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in