2006-06-23, 17:34
Medlem
Icecubes avatar
Konstigt nog hittade jag inte någon redan starad tråd om detta trotts att det snart är dags. Tre riktigt intressanta fighter att se fram emot. Går inte att vänta längre snart. Jag hoppas för allt i världen att min favorit Frank Mir kan komma tillbaka och visa vad han går för. Kanske lite väl enkel matchup och det är nog inte det enda som krävs för att få matchchans på hw-titeln. Fast Sylvia lär vilja ha revansh sen förra gången då Mir bröt av hans arm. Likaså Arlovski vill ha match, då han utan att möta Frank Mir fick ta över hw-bältet. Detta då han precis som ni redan vet, Mir skadat sig i en motorcykelcrash.

Tito Ortiz vs. Ken Shamrock

Tim Sylvia vs. Andrei Arlovski

Frank Mir vs. Dan Christison

Josh Neer vs. Josh Burkman

Gilbert Aldana vs. Cheick Kongo

Kurt Pellegrino vs. Drew Fickett

Vad säger ni ?
Citera
2006-06-23, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Konstigt nog hittade jag inte någon redan starad tråd om detta trotts att det snart är dags. Tre riktigt intressanta fighter att se fram emot. Går inte att vänta längre snart. Jag hoppas för allt i världen att min favorit Frank Mir kan komma tillbaka och visa vad han går för. Kanske lite väl enkel matchup och det är nog inte det enda som krävs för att få matchchans på hw-titeln. Fast Sylvia lär vilja ha revansh sen förra gången då Mir bröt av hans arm. Likaså Arlovski vill ha match, då han utan att möta Frank Mir fick ta över hw-bältet. Detta då han precis som ni redan vet, Mir skadat sig i en motorcykelcrash.

Tim Sylvia vs. Andrei Arlovski

Frank Mir vs. Dan Christison

Josh Neer vs. Josh Burkman

Gilbert Aldana vs. Cheick Kongo

Kurt Pellegrino vs. Drew Fickett

Vad säger ni ?

Ser fram emot matcherna nåt så grymt!!

Men tyvärr så har du ett fel i dina gissningar:

Citera
2006-06-23, 19:03
Medlem
Tangorabatts avatar
Tim Sylvia Vs. Andrei Arlovski
Arlovski gör inte samma misstag.

Tito Ortiz Vs. Ken Shamrock
Ortiz tar den här ganska lätt och Shamrock slutar fightas.

Dan Christison Vs. Frank Mir
Frank Mir kan vara tillbaks, vem vet.Han impade inte förra matchen. Men jag hoppas.

Josh Burkman Vs. Josh Neer

Yves Edwards Vs. Joe Stevenson
Yves är grym...

Hermes Franca Vs. Roger Huerta ??
Vet inte vem någon av dom är?

Drew Fickett
Vs. Kurt Pellegrino

Jeff Monson Vs. Anthony Perosh ??
Inte sett någon innnan vad jag vet?

Gilbert Aldana Vs. Cheick Kongo
Har ett svagt minne av att Aldana är ruskigt tråkig fighter. Men jag kan ha fel. Om mitt minne är rätt så hoppas jag på Kongo.
Citera
2006-06-29, 17:02
Medlem
ManAgainstTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mezger
Men tyvärr så har du ett fel i dina gissningar:

Är det något du verkligen tror på innerst inne eller är det rent önsketänkande?
Själv tror jag det vill till mycket för att Shamrock skall ta hem segern... men visst, mycket kan hända i mma. Och man (jag) får hoppas att Ortiz inte är allt för självsäker efter första fighten.

En fråga: Hur kommer det sig att det redan är dags för rematch mellan Arlovski och Sylvia? De fightades ju senast i UFC 59! Har UFC så få bra (nåja, inte ens de är spec bra fighters i min mening) fighters i HW-klassen att de är de enda som kan slåss om titeln?
Måste jag välja en av dem så både tror och hoppas jag att Arlovski tar tillbaks bältet.
Citera
2006-06-29, 17:41
Medlem
AndreaS1s avatar
Gissar två matcher.

Tito Ortiz
Vs Shamrock

Silva Vs Arlovski

Tito kommer sluka shamrock, och Arlovski kommer få det väldigt lätt om man nu inte blir för ivrig.
Citera
2006-06-30, 01:51
Medlem
Icecubes avatar
Någon som har koll på Dan Christison ?

Såg just att han deltog i andra säsongens "The ultimate fighter".
Citera
2006-06-30, 06:09
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Tito är inte like explosiv som han var för några år sedan, hade grymt stora problem i sin senaste fight, trots att han vann den (mot Forrest).

Hoppas på Tito, men skulle nog samtidigt tycka lite synd om Shamrock om han torskade.
Citera
2006-06-30, 11:19
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Någon som har koll på Dan Christison ?

Såg just att han deltog i andra säsongens "The ultimate fighter".
Stor, klumpig och rätt kass stående. Borde bli godis för Mir, om inte så kan han lägga ner direkt.
Citera
2006-06-30, 11:22
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Tito är inte like explosiv som han var för några år sedan, hade grymt stora problem i sin senaste fight, trots att han vann den (mot Forrest).

Hoppas på Tito, men skulle nog samtidigt tycka lite synd om Shamrock om han torskade.

Tito gick visst in med ett skadat knä i den matchen och antar att det va därför han inte var lika explosiv.
Citera
2006-06-30, 15:39
Medlem
Heinekens avatar
Hoppas expekt.com har bet-möjligheter för UFC 61, vad tror ni oddsen hamnar på mellan Titisen och frankis?
Citera
2006-06-30, 16:45
Medlem
Lee666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heineken
Hoppas expekt.com har bet-möjligheter för UFC 61, vad tror ni oddsen hamnar på mellan Titisen och frankis?

Frankis?? Fan e ru knall??!!
Citera
2006-06-30, 17:06
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Stor, klumpig och rätt kass stående. Borde bli godis för Mir, om inte så kan han lägga ner direkt.

Jag hoppas det blir precis som när han mötte en ungefär lika lång Wes Sims, total utklassning. Precis som jag också hoppas att skadan inte kommer att spöka och att Frank Mir inte åter igen vart för ivrig med comeback.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in