• 1
  • 2
2022-05-16, 15:26
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Ja men lilla vän, finns väll ingen som använder en Windows Telefon idag ?
Jag menar på PC, om man backar upp sin iPhone till Windows med iTunes eller vad man nu använder, ligger allt där för vem som helst att se!
Citera
2022-05-16, 15:50
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Jag menar på PC, om man backar upp sin iPhone till Windows med iTunes eller vad man nu använder, ligger allt där för vem som helst att se!
Är bara att välja kryptering när du backar upp så kan ingen se vad du backar upp utan lösenordet.
Citera
2022-05-17, 20:24
Medlem
På den tiden då man installerade OS från skiva, så kunde man spara gigabyte av utrymme genom att välja bort skrivardrivrutiner och språkstöd. Jag vet inte hur det funkar nu för tiden, men det kanske finns sådant man kan radera.
Citera
2022-05-18, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katalysator
På den tiden då man installerade OS från skiva, så kunde man spara gigabyte av utrymme genom att välja bort skrivardrivrutiner och språkstöd. Jag vet inte hur det funkar nu för tiden, men det kanske finns sådant man kan radera.
Skulle säga att just språkstöd och typsnitt är något som ibland upptar över häften av utrymmet på macOS. Word, Excel, PowerPoint är ett exempel på detta, där varje program har sin egna uppsättning av typsnitt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in