2022-04-23, 12:22
Medlem
Han gjorde rätt
Citera
2022-04-23, 13:28
Medlem
carminaburanas avatar
Uppenbart att han är aspackad med, och det är hans polare som filmar honom. Fy fan att vara kändis, konstant folk som kommer fram och ska ha selfies och autografer och sen autografjägare som säljer dem direkt på ebay, entitled motherfuxkers.

Han gjorde helt rätt och jag hoppas att han inte blir stämd eller nåt. Hoppas att flygbolaget har nån klausul som säger att man ej får störa medpassagerare eller nåt
Citera
2022-04-23, 14:16
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Ja, i dessa tider kan man inte lita på någonting. Är det reklam för nästa tungviktsmöte vi ser?

I dessa tider kan det tom vara reklam för nästa presidentval.

"I hereby declare my candidacy for preffident of the UFA"

CHOOSE! YOUR! CHAMPION!
Citera
2022-04-23, 14:19
Medlem
Jag sätter en viss standard på detta folk borde besvara för att vara konsekventa. Om Mike Tyson var ihop med en kvinna och hon var störande, hade samma sak varit okej?
Citera
2022-04-23, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Han röker cannabis så det var bara en tidsfråga innan han skulle få en psykos och ge sig på folk. Han har själv sagt att hans händer är registrerade som dödliga vapen så enligt han själv så är detta mycket allvarligt. Hoppas han blir cancellad. #PUNDARNEGER

Du är ett smutsigt whitetrash patrask som passar på att spy ut ditt hat.
Citera
2022-04-23, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicum
Jag sätter en viss standard på detta folk borde besvara för att vara konsekventa. Om Mike Tyson var ihop med en kvinna och hon var störande, hade samma sak varit okej?

Extremt dum kommentar, men jag svarar ändå.

Givetvis är skillnaden vad man kan tolerera från en helt okänd person annorlunda från en person man är i en relation med. Sedan är det annorlunda när man är på ett plan, och därmed inlåst med en annan person i 3 timmar.

Det är väldigt svårt att gå ut och ta en promenad för att de-eskalera en situation när man är på ett flygplan. Likaså antar jag att man inte har personer som försöker filma reaktioner för tiktok, samtidigt som de är fulla, och pushar personer långt över gränsen över vad som är acceptabelt beteende i en relation.

Så extremt dum fråga, folk som anser att 'vÅlD äR aLdRiG rÄtT dEt Är BäTtRe AtT pRaTa' är uppenbarligen idioter själv, och har ingen självrespekt. De tror att man kan gå runt och säga lite vad som helst, till vem som helst, och inte anse att en smäll på käften bör vara en rimlig konsekvens för sitt beteende.

Jag anser att Mike Tyson var snäll och ändå höll tillbaka.
Citera
2022-04-23, 16:41
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Han röker cannabis så det var bara en tidsfråga innan han skulle få en psykos och ge sig på folk. Han har själv sagt att hans händer är registrerade som dödliga vapen så enligt han själv så är detta mycket allvarligt. Hoppas han blir cancellad. #PUNDARNEGER

Ja usch gillar ej pund tyson , klär ej att sitta å punda som elit idrottare ”föredetting”
Ändå unga barn som ska se upp till idrottsmän
Han bet ju motståndaren i örat oxå under match

Nä usch
Citera
2022-04-23, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Vad gör han då? Så störig ser han inte ut att vara.

Om ungjäveln är din definition av "inte så störig" så säger ju det en del om din egen attityd 😂 det är alltså ok att både medvetet provocera och dessutom kladda på medpassagerare, har jag förstått dig rätt?
Senast redigerad av journeyman2k 2022-04-23 kl. 16:54.
Citera
2022-04-23, 18:24
Medlem
This is nothing , Iron Sheik wouldve fucked him in the ass with a beer bottle

....and then he would be "hum-bell"
Citera
2022-04-23, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sittnerpajas
Extremt dum kommentar, men jag svarar ändå.

Givetvis är skillnaden vad man kan tolerera från en helt okänd person annorlunda från en person man är i en relation med. Sedan är det annorlunda när man är på ett plan, och därmed inlåst med en annan person i 3 timmar.

Det är väldigt svårt att gå ut och ta en promenad för att de-eskalera en situation när man är på ett flygplan. Likaså antar jag att man inte har personer som försöker filma reaktioner för tiktok, samtidigt som de är fulla, och pushar personer långt över gränsen över vad som är acceptabelt beteende i en relation.

Så extremt dum fråga, folk som anser att 'vÅlD äR aLdRiG rÄtT dEt Är BäTtRe AtT pRaTa' är uppenbarligen idioter själv, och har ingen självrespekt. De tror att man kan gå runt och säga lite vad som helst, till vem som helst, och inte anse att en smäll på käften bör vara en rimlig konsekvens för sitt beteende.

Jag anser att Mike Tyson var snäll och ändå höll tillbaka.

Mike Tyson är en nolla.
Citera
2022-04-23, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicum
Mike Tyson är en nolla.

Tycker du ja, och jag tycker du är en nolla.

Du får gärna försöka formulera varför du anser att han är en nolla, så att du ger ett någorlunda intelligent intryck om du förmår, annars kan vi ju givetvis lämna det där.
Citera
2022-04-23, 18:56
Medlem
Flaklypans avatar
Hur media kan vinkla det, dom kan ju inte ens ha sett filmen!

https://news.yahoo.com/mike-tyson-beats-plane-passenger-162435389.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6 Ly9kdWNrZHVja2dvLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAALff w4WcD0HvRhcuvvJv4oMandb-5qLSKfE5xIocLtIyagHV4pYlMV8g5KiYrFTaHOh2-QRvMqRunp xYfXKsqCaPHZ_k5C9TyeS6vKJZBWdxt_jbEtMtyhq2SwBMe3at OiwPEw2mDNXiOp72UuyqqREseX-Grx5VTTlPm5UQ7xnW
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in