Citat:
Ursprungligen postat av
Medicum
Jag sätter en viss standard på detta folk borde besvara för att vara konsekventa. Om Mike Tyson var ihop med en kvinna och hon var störande, hade samma sak varit okej?
Extremt dum kommentar, men jag svarar ändå.
Givetvis är skillnaden vad man kan tolerera från en helt okänd person annorlunda från en person man är i en relation med. Sedan är det annorlunda när man är på ett plan, och därmed inlåst med en annan person i 3 timmar.
Det är väldigt svårt att gå ut och ta en promenad för att de-eskalera en situation när man är på ett flygplan. Likaså antar jag att man inte har personer som försöker filma reaktioner för tiktok, samtidigt som de är fulla, och pushar personer långt över gränsen över vad som är acceptabelt beteende i en relation.
Så extremt dum fråga, folk som anser att 'vÅlD äR aLdRiG rÄtT dEt Är BäTtRe AtT pRaTa' är uppenbarligen idioter själv, och har ingen självrespekt. De tror att man kan gå runt och säga lite vad som helst, till vem som helst, och inte anse att en smäll på käften bör vara en rimlig konsekvens för sitt beteende.
Jag anser att Mike Tyson var snäll och ändå höll tillbaka.