Personligen tycker jag fan nästan den dom gjorde i februari var bättre än förslag nummer 2. Av alla dessa nya loggor är ju klart förlag 1 bäst, Endå vinner den inte.
Bäst av alla var ju dock indianen
Det är ju helt generalfel att blanda svenska och engelska. Dom kan ju inte ha Club på logga för helvete.
Annars är logga bra förutom texten
Jag trodde logotyper var till för att hylla, inte att håna.
Dvs, jag har alltid trott att Frölunda hyllade indianer och inte syftade till att håna dem, och i förlängningen sig själva, när de kallade sig "indians".
Har Anaheim Ducks någonting emot ankor och ser ner på dem?
Förlåt, jag vet inte ens varför jag reagerar. Vi lever i en värld där allt är upp-och-ner-vänt och allt helt felknullat. Jag borde inte ens bry mig.
Senast redigerad av Bartman777 2022-07-09 kl. 19:13.
Nästa lag i ordningen att byta logga, ett rungande ja från majoriteten av medlemmarna och inga invändningar på Linköpings årsmöte när man behandla motionen om att gå tillbaka till den tidigare loggan. Ändring sker till nästa säsong, 26/27 då vi har 50-års jubileum.
Nästa lag i ordningen att byta logga, ett rungande ja från majoriteten av medlemmarna och inga invändningar på Linköpings årsmöte när man behandla motionen om att gå tillbaka till den tidigare loggan. Ändring sker till nästa säsong, 26/27 då vi har 50-års jubileum.
Fullständig katastrof!
Ska bli medlem o begära motion till nästa årsmöte att byta tillbaka inför säsongen 27/28.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!