2022-04-18, 16:18
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Måste börja med att säga att det kan skilja en del åt båda hållen i procentsatsen, detta är bara provisoriska siffror.

Men så är det. De som modererar här vet redan vilka de är, bara inte alla gånger vilka de tillhört, om de inte själva är korrupta. Vilket såklart inte alla är. En del jobbar gratis. Gör du det så är du antagligen inte korrupt, ellerhur?

Men statens hantlangare insåg tidigit att de inte behövde infiltrera flashbacks moderatorkår, så det var så man arbetade ifrån början, genom rapporteringsverket. De som rapporterar trådar på flashback bland annat. De jobbar i olika teams som teamworkar om att rapporteringsspamma otillåtna åsikter som "trams". Detta funkade inte så bra som man först tänkt, och därför fick man ändå tillslut lov att infiltrera moderatorerna med, genom sådana genomkorrupta äckel som zilvio(kolla bara alla hans kastade trådar, ett genomgående tema blir fort tydligt. Ett som har med åsikter att göra, inte regelverket. Fler finns såklart, men de jobbar inte gratis. De tar betalt per åtgärd, kan dock vara skattefritt.

This is a leak btw. inte ifrån mig utan till mig. ifrån annan flashbackare.
Citera
2022-04-18, 16:33
Medlem
najass avatar
Jahapp, är det nu svenska staten som infiltrerat moderatorerna, där ser man. Sossarna alltså? Eller det kanske inte är på regeringsnivå infiltrationen sker utan på riksdagens uppdrag? Nåja det är ju en välkommen ny vinkling på konspirationerna, för det brukar annars mest påstås vara högerkrafter som infiltrerat moderatorerna. Och så klart Nazisterna. Och judarna. Och Expo, rasisterna, ryssarna och ibland kommunisterna, Säpo och polisen.

Och nu sossarna alltså.

Det är ju kanske kul att folk kan ha sig en hobby och tillverka diverse fantasier om forumet, och det är ju alltid kul att det engagerar. Mycket mer än så finns nog inte att säga.

Konspirera på bara, det är helt ok och en del av yttrandefriheten det också.
Citera
2022-04-18, 16:43
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Jahapp, är det nu svenska staten som infiltrerat moderatorerna, där ser man. Sossarna alltså? Eller det kanske inte är på regeringsnivå infiltrationen sker utan på riksdagens uppdrag? Nåja det är ju en välkommen ny vinkling på konspirationerna, för det brukar annars mest påstås vara högerkrafter som infiltrerat moderatorerna. Och så klart Nazisterna. Och judarna. Och Expo, rasisterna, ryssarna och ibland kommunisterna, Säpo och polisen.

Och nu sossarna alltså.

Det är ju kanske kul att folk kan ha sig en hobby och tillverka diverse fantasier om forumet, och det är ju alltid kul att det engagerar. Mycket mer än så finns nog inte att säga.

Konspirera på bara, det är helt ok och en del av yttrandefriheten det också.

Du kände dig bara tvungen eller?

Tack för välsignelsen, men den som läser ditt inlägg två gånger kommer att känna skitlukten.
Citera
2022-04-18, 18:15
Medlem
HBStoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows

Tack för välsignelsen, men den som läser ditt inlägg två gånger kommer att känna skitlukten.

Läste det 3 gånger, måstevarit därför jag inte kände lukten.
Citera
2022-04-18, 18:37
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBStoffel
Läste det 3 gånger, måstevarit därför jag inte kände lukten.

Ja inbilla dig det du.
Citera
2022-04-18, 18:47
Medlem
najass avatar
Citat:

Nejdå, inte tvungen, men som moderator i detta delforum brukar jag försöka svara och kommentera trådar som är:

- klagomål på specifik moderering
- av slaget att information efterfrågas kring hur forumet fungerar
- fulla av direkt felaktiga påståenden

I det senare fallet är det ibland en pedagogisk utmaning att förklara att postaren har fel och hur det istället fungerar i verkligheten. Och emellanåt är det busenkelt och mest lyteskomik och man skäms lite å postarens vägnar....

Citat:

Tror nog att skitlukten kommer sig av att jag så enkelt drog ner byxorna på dig.
Citera
2022-04-18, 19:12
Medlem
Porrstjarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas

Tror nog att skitlukten kommer sig av att jag så enkelt drog ner byxorna på dig.

Dagens gapskratt... klockrent!

De enda avlönade (troligen) eller "proffs-skribenter" som möjligen finns här på FB, är de trollande fragglar som är så enögt högljudda.
De är dock självmarkerande och verksamma av andra skäl från tid till annan, anställda som del av propagandamaskinen hos sin respektive arbetsgivare.

Inget unikt för FB, inte ens unikt för svenska forum... välkommen till den digitala tidsåldern!
Senast redigerad av Porrstjarna 2022-04-18 kl. 19:21.
Citera
2022-04-19, 07:19
Medlem
Det vore otroligt märkligt (och direkt sammhällhotande) ifall Flashback släpptes fritt utan kontroll.

Var istället glada för att narrativet skyddas mha MSB, annars kunde det gått illa på riktigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in