2022-04-17, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Klart dom bara tar Muzik i den där sekvensen, fbk-fhc i final vill shl ha. Mest pengar till organisationen. Så jävla löjligt.
Vore konstigt om samma domare får fortsätta dömma denna serie. Många tveksamma beslut.
2022-04-17, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotpedal
Vore konstigt om samma domare får fortsätta dömma denna serie. Många tveksamma beslut.

Är väl samma domare som kommer dömma tyvärr. Förra matchen, Andreasson 2 matcher, sen får han en spearing, ingenting för fhc där. Lasch filmade å det grövsta.
2022-04-17, 15:24
Medlem
Katastrofutvisningar på båda Luleås.. herregud ,man kräks
2022-04-17, 15:26
Medlem
Citat:
Är väl samma domare som kommer dömma tyvärr. Förra matchen, Andreasson 2 matcher, sen får han en spearing, ingenting för fhc där. Lasch filmade å det grövsta.

Andreassons avstängning beslutades av diciplinnämnden, inte av matchdomarna.
2022-04-17, 15:26
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Andreasson fick en tvås før interference av domarparet på isen.
2022-04-17, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryGW
Andreassons avstängning beslutades av diciplinnämnden, inte av matchdomarna.

Dom är väl ändå en del av shls organisation? Det jag menar är att det verkar som vissa lag motarbetas i utvisningar och avstängningar medans andra lag får göra lite som de vill.
2022-04-17, 15:28
Medlem
Nu ska vi se när domarna hittar någon skitutvisning på Luleå för att Luleå trycker på ordentligt.
2022-04-17, 15:30
Medlem
Citat:
Dom är väl ändå en del av shls organisation? Det jag menar är att det verkar som vissa lag motarbetas i utvisningar och avstängningar medans andra lag får göra lite som de vill.

Så skriver man om man är enögd och bara ser sakerna ur ens egen synvinkel
2022-04-17, 15:31
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Klart dom bara tar Muzik i den där sekvensen, fbk-fhc i final vill shl ha. Mest pengar till organisationen. Så jävla löjligt.

Så går det INTE till
Kvällstidningarna kanske önskar....men domarna som organisation har inga sådana direktiv...Enstaka domare kanske lutar men. Spelet avgör
Lule ruffar 2 ggr efter avblås Kycklingen o Mozin
Sluta med det....Inga utv..
2022-04-17, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryGW
Så skriver man om man är enögd och bara ser sakerna ur ens egen synvinkel

Jag har sett i princip varje slutspelsmatch mellan alla lag och domarnivån är då fan inte konsekvent.
2022-04-17, 15:33
Medlem
Citat:
Jag har sett i princip varje slutspelsmatch mellan alla lag och domarnivån är då fan inte konsekvent.

Det kan jag hålla med om. Att dom konsekvent ska gynna vissa lag finns det inget belägg för
2022-04-17, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Så går det INTE till
Kvällstidningarna kanske önskar....men domarna som organisation har inga sådana direktiv...Enstaka domare kanske lutar men. Spelet avgör
Lule ruffar 2 ggr efter avblås Kycklingen o Mozin
Sluta med det....Inga utv..

Lite ruff efter avblåsningar händer konstant i slutspel ,sluta spela dum . Enögda jävel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in