2022-04-16, 23:57
Medlem
sommarlovs avatar
[quote=GobbeE|79905001]
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon

Putin bör komma hit snart han med,det behövs lite avnazifiering här
Avnazifiering måsta vara sämsta "false flag" ever!
Citera
2022-04-16, 23:57
Medlem
SkattefriZons avatar
Jesus blev dödad av staten, Muhammed var staten och levde för att döda.
Hela koranen går ut på att hata alla som inte dyrkar pedofilen Muhammed.
Citera
2022-04-17, 00:01
Medlem
mr.demons avatar
[quote=sommarlov|79905037]
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Avnazifiering måsta vara sämsta "false flag" ever!

Du får citera shuno som skrev det. Jag vet inte vad dåren pratar om. Orkar inte med han. Han fattade inte ens vad jag skrev när han postade sitt nummer. Om det nu är hans.
Citera
2022-04-17, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Inte en jävel hade brytt sig, det är bara att elda på och kolla. Och nu bor vi i ett KRISTET land inte något äckligt shithole muslimland. Här får du och dina håriga ap-polare anpassa sig. Vi bränner hur många koraner vi vill och det finns inte någonting du eller din äckliga pedofilprofet kan göra åt saken.

Jag är själv svensk och kristen din förståndshandikappade idiot. Spelar ingen roll om det är kristet eller inte. Och ingen verkade bry sig när svensken dödande sina två lärare. Eller när den norska idioten bombade en hel byggnad i Norge, och sedan sköt upp ett helt jävla sommarläger med ungdomar i.
Citera
2022-04-17, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Är du helt jävla tappad eller din äckliga lilla fitta? Det skrevs väl hur mycket som helst om Breivik och skolmördaren????

ALLA muslimer ska ut härifrån för nu är det fan bra. Hade jag haft chansen att arkebusera dig hade jag inte tvekat en sekund din lilla råtta till landsförrädare.

Det skrevs bara att dem var ”psykisk” sjuka min kära vän. Kalla mig landsförrädare men jag skiter i. Ber för ostabila rasister som dig varje kväll. Hoppas på en snabb återhämtning av din mentalt ostabila period just nu🙏🏻
Citera
2022-04-17, 00:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Det är bra, då räknar jag med att du kommer stötta partier som vurmar för återvandring resten av ditt liv, exempelvis AfS!

Jajamen!
Citera
2022-04-17, 01:19
Medlem
Vintergrisens avatar
Jag skulle gissa att en mer betydande orsak än islam är att många av de som invandrat till Sverige kommer från länder med en utpräglad hederskultur där det ses som något beundransvärt att reagera aggressivt på upplevda oförrätter.

För en "vanlig svensk" ses det mest som lite pinsamt och infantilt att börja vifta med knytnävarna vid någon upplevd kränkning men i många andra kulturer ses det istället som en svaghet att inte göra det.

Att den upplevda kränkningen just denna gång handlar om islam torde egentligen vara sekundärt när det kommer till beteendet.

För den som är intresserad har man för övrigt undersökt liknande kulturella skillnader mellan nord- och sydstater i USA, där personer från de södra staterna tenderar att lösa konflikter på ett mer aggressivt sätt jämfört med sina nordliga grannar.
Citera
2022-04-17, 01:21
Medlem
Juggernawts avatar
Inavel, skräpkultur, lågt IQ och religiös indoktrinering.
Det torde vara uppenbart för Svensson nu att såna här apskocker finns överallt i landet och att det inte krävs mycket för att de ska sätta igång.

Var är de sk. moderata muslimerna? Lyser som vanligt med sin frånvaro. Intet pip därifrån vilket bara kan tolkas som tyst sanktionerade av kaosbeteendet.

Bara bunta ihop dem.
Citera
2022-04-17, 01:26
Medlem
Juggernawts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selmaatterriz
Håller med fullständigt. Tänk er om det var en muslim/arab istället som brann upp bibeln eller något heligt inom kristendomen. Då hade det varit en helt annan femma.
Ingen jävel hade brytt sig om nån eldade på Bibeln. Möjligen nån miljömupp dom skulle gnälla lite.
Citera
2022-04-17, 01:38
Medlem
Känner många som är fredfulla, toleranta och moderna. Ni måste sluta dra alla över en och samma kam. Majoriteten är schyssta.
Citera
2022-04-17, 01:56
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Vem mobbar muslimer?
I Sverige har vi yttrandefrihet till skillnad från diverse kamelknullarländer.
Om jag vill avbilda pedofilen muhammed som en rondellhund eller bränna en koran så är det mig fritt att göra så.
Om muslimerna inte gillar det så kan de åka till ett annat land. Hemlandet t ex.

Själv har jag sett en massa rätt grova Jesus-skämt nu i påsk-tider, men jag har inte eldat upp några bilar för det.

Du har kanske rätt att bete dig hur du vill men frågan är om det är lämpligt och hur det drabbar dina medmänniskor.
Citera
2022-04-17, 02:39
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Jajamen!

Perfekt. Samma här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto