2022-04-16, 23:22
Medlem
[quote=mr.demon|79904498]
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE

Får hoppas att det är du då som står bakom namn och adress. Kan tänka mig att din telefon börjar ringa utav helvete snart.
Som den svensk du är så avviker du ifrån dina ord och ditt löfte!Where is ma money
Citera
2022-04-16, 23:25
Medlem
mr.demons avatar
[quote=GobbeE|79904619]
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Som den svensk du är så avviker du ifrån dina ord och ditt löfte!Where is ma money

Hur vet du att jag är svensk? Din rasist! Och läs igen vad jag skrev. Jag tänker inte ringa dig. Varför skulle jag vilja prata i telefon med dig .
Citera
2022-04-16, 23:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Problemet är inte att muslimerna är våldsamma. Problemet är att svenskarna inte är våldsamma tillräckligt.

Kunskap, eftertanke & analys är halva lösningen. Den andra halvan är grovt våld.
Citera
2022-04-16, 23:33
Medlem
Barkbitares avatar
Muslimer är våldsamma för att dom tror på domedagen.
I koranen står det något om att när det är fred på jorden,så kommer domedagen.

Fick detta förklarat för mig av en muslim. Om det stämmer vet jag inte
Citera
2022-04-16, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smekt
i detta sammanhang för att polisen är där och beskyddar en dansk pedofil som går in för att provocera dem

vad skulle du göra om en pedofil skyddad av polisen eldade matbutiker? samma skit

Håller med fullständigt. Tänk er om det var en muslim/arab istället som brann upp bibeln eller något heligt inom kristendomen. Då hade det varit en helt annan femma.
Citera
2022-04-16, 23:37
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
2) Kolla upp statisk var inavel förekommer

https://vividmaps.com/inbreeding-population-of-world/
Citera
2022-04-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av selmaatterriz
Håller med fullständigt. Tänk er om det var en muslim/arab istället som brann upp bibeln eller något heligt inom kristendomen. Då hade det varit en helt annan femma.
Inte en jävel hade brytt sig, det är bara att elda på och kolla. Och nu bor vi i ett KRISTET land inte något äckligt shithole muslimland. Här får du och dina håriga ap-polare anpassa sig. Vi bränner hur många koraner vi vill och det finns inte någonting du eller din äckliga pedofilprofet kan göra åt saken.
Citera
2022-04-16, 23:52
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Svenskarna håller sakta men säkert på att nazifieras mer och mer för varje dag som går!Blodtörsten på muslimer kan liknas judarnas förföljning under Nazityskland. Dessa vill skapa motsättningar genom att anklaga 99.9 procent av muslimer för vad 0.01 procent gör,det är exakt vad Hitler gjorde..Var vaksamma mina muslimska bröder,vi börjar luta åt krig..Det var därför Putin gick in i Ukraina för han visste hur bred rasismen blivit.Hoppas han kommer hit,här har han en vän iallafall som gärna hjälper honom avnazifiera svenskarna när det är dags.hade varit riktit hård och tuff mot svenskarna kan ja lova
Hitlers bok mein kampf säljer fortfarande rätt bra i mellanöstern, man undrar varför...

Och ni är absolut inte bröder bara för att ni tillber samma avgud.

Samt att man är absolut inte rasist för att man kritiserar den äckliga religionen islam.
Citera
2022-04-16, 23:52
Medlem
Citat:
Ditt tänk och behandling av muslimer kan liknas det judarna upplevde under Nazityskland!!
Eller det judarna upplever nu av er äckliga muslimer? Far åt helvete.
Citera
2022-04-16, 23:54
Medlem
[quote=mr.demon|79904498]
Citat:

Får hoppas att det är du då som står bakom namn och adress. Kan tänka mig att din telefon börjar ringa utav helvete snart.

Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Hitlers bok mein kampf säljer fortfarande rätt bra i mellanöstern, man undrar varför...

Och ni är absolut inte bröder bara för att ni tillber samma avgud.

Samt att man är absolut inte rasist för att man kritiserar den äckliga religionen islam.
Putin bör komma hit snart han med,det behövs lite avnazifiering här
Citera
2022-04-16, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Eller det judarna upplever nu av er äckliga muslimer? Far åt helvete.
Bli inte upprörd,vi för en debatt
Citera
2022-04-16, 23:55
Medlem
[quote=Messial|79891645]Vladimir Putin borde kanske invadera Sverige och göra rent hus med muslimerna.

Ryssland agerar inte dagmamma med bokstavstroende muslimer och islamister, Tjetjenien är ett exempel där man jämnade Tjetjenien med marken och Syrien där Wagnergruppen och övrig rysk militär har lekt kattens lek med råttan med syriska rebellgrupper. Ryssland hade kunnat handskas med dom unga muslimska männen i Örebro och i andra svenska städer.[/QUOT

Ryssland har inget emot muslimer utan mer mot svenskar. Ryssland är det landet i Europa med flest muslimer. Han gillar dock inte oss svenskar för vi anses som ”bögar”. Jag har själv inget emot muslimer eller andra religoner, däremot förståndshandikappade ignoranta rasister som dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in