2022-04-13, 10:03
Medlem
Jag har ingen attraktioner för sydöstasiatiska tjejer utan isåfall är det koreaner och japaner jag finner mer intressant samt Hong Kong.

Men vad exakt finner ni dem attraktiva utseende och personlighetsmässigt?

Jag ser dem inte sexiga eller sådär utan snarare romantiska. Att man inte ser koreaner eller japanskor som man knullar utan snarare att man vill hålla om den och tänka romantik.

Kan vara därför jag tror många soyboy västerlänningar får till det om de anstränger många år i Japan att hitta en japansk tjej tex
Citera
2022-04-13, 10:08
Medlem
Är du man eller kvinna?
Citera
2022-04-13, 10:09
Avslutad
Främst smalheten och slampigheten framför rött vin och en jävla massa matlagning.
raikkonen måste bo i en håla långt borta från världen alternativt vara kvinna.
Citera
2022-04-13, 10:15
Avslutad
De är små och tajta och har alltid små näpna fina fötter. Samtidigt ser jag dem inte riktigt som mänskliga så empatispärrarna försvinner och man vill bara knulla dem samtidigt som man stryper dem. Gärna köra in kuken till roten i röven på dem, hårt och skoningslöst. Trycka ner dem i sängen med min stora vita tunga kropp så att hon inte kan röra sig en millimeter när kuken plogar i rövhålet.

Små thailändskor och koreanskor är bäst, filippinskor ser ut som små apor med sina platta ansikten så det attraherar inte alls.
Citera
2022-04-13, 10:21
Medlem
Smugumins avatar
Räcker med ett ord för att besvara denna fråga: Kawaii
Citera
2022-04-13, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanSteganos
Främst smalheten och slampigheten framför rött vin och en jävla massa matlagning.
raikkonen måste bo i en håla långt borta från världen alternativt vara kvinna.
Hahahaha.. Raikkonen(man)bor 9500km i från Sverige och är gift med asiatiskt kvinna... hon är både snygg och lagar fantastiskt mat... städar och kollar på motoroljan i bilen gör hon också..
Väldigt attraktivt för mig.
Citera
2022-04-13, 10:33
Medlem
Milton.Millss avatar
Finns absolut en del heta filippinskor, thailändskor är jag dock inte alls intresserad av. Även om jag nog föredrar den kaukasiska rasen mest av alla.
Citera
2022-04-13, 10:35
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Jag har ingen attraktioner för sydöstasiatiska tjejer utan isåfall är det koreaner och japaner jag finner mer intressant samt Hong Kong.

Men vad exakt finner ni dem attraktiva utseende och personlighetsmässigt?

Jag ser dem inte sexiga eller sådär utan snarare romantiska. Att man inte ser koreaner eller japanskor som man knullar utan snarare att man vill hålla om den och tänka romantik.

Kan vara därför jag tror många soyboy västerlänningar får till det om de anstränger många år i Japan att hitta en japansk tjej tex

När du blir stor så kommer du inse att alla tycker olika.. Vissa tycker om en kuk i häcken och andra
tycker inte om det, en del gillar stora feta svarta kvinnor och vissa gilla asiatiskor.

Nu la TS till med "soyboy" så får gissa att denne inte har någon framgång med kvinnor alls.

Asiatiskor kan se bra ut absolut och en del ser ut som stryk.
Citera
2022-04-13, 11:01
Medlem
Revelationss avatar
De ser helt fantastiskt ut när du tar dem bakifrån, om hon är smal. Sen gillar jag att de ser annorlunda ut.
Och de jag testat (kinesiskor) går helt jävla bananas i sängen.
Citera
2022-04-13, 12:11
Medlem
Njaa, för min egen del är det japanskor o singaporianskor. Går inte på det lösa klientelet..
Citera
2022-04-13, 12:21
Medlem
lakritcs avatar
Som att ta en tidsmaskin till 80- eller 90-talet och uppleva den tidens kvinnor. Västerländska värden som de var förr.

Är kvinnan intresserad av en man så krånglar hon inte till det med feminism, "The Game" och allehanda fixidéer utan går rakt på sak. Inga tramsiga spel och nonsenssnack utan anmäler sitt intresse på ett sunt sätt.

Har ofta god geist som män med testosteron uppskattar.
Senast redigerad av lakritc 2022-04-13 kl. 12:29.
Citera
2022-04-13, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Räcker med ett ord för att besvara denna fråga: Kawaii

Hur kawaii är det med en skogstokig thailändska som står och viftar fingret i ditt ansikte samtidigt som hon skäller ut dig på ett språk som du inte förstår?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in