2022-04-11, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Är du autist?

Som jag trodde, du klarar inte ens av att svara på frågor gällande dina egna hitte-på-fantasier gällande detta fall med politikern och kvinnan.
Citera
2022-04-11, 11:38
Medlem
kugutts avatar
En artonårig tjej är bara ett barn för en femtioårig man.

This is Norway

🥾 🤷🏻‍♂️ 🕳
Citera
2022-04-11, 12:50
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Som jag trodde, du klarar inte ens av att svara på frågor gällande dina egna hitte-på-fantasier gällande detta fall med politikern och kvinnan.

Du verkar ha svårt att tänka i mer än ett steg, jag påstår inte att hon bytt telefon eller bör göra som jag gör. Jag bara spekulerar kring varför man har 17 år gamla SMS sparade, hon måste ju gått och planerat att släppa dem, att hämnas, att försöka göra livet till ett h-e för honom. Och som exempel tog jag att jag inte ens vet vad jag hade för telefon 2005, ännu mindre har man några sms kvar från då. Du behöver inte ta allt så bokstavligt, lille autist.
Citera
2022-04-11, 12:52
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avman
Norskar såsom svenskar verkar vara idioter som saknar sunt förnuft och moralkompass helt.

Självklart ska män ha relationer med kvinnor. Fler än 97% av män och kvinnor är heterosexuella människor som jobbar, älskar, äter, sover, mm.

Exakt så, och det är som sagt inget brott att ljuga och imponera på en 18-åring för att få knulla henne.
Citera
2022-04-11, 17:39
Medlem
Citat:
Du verkar ha svårt att tänka i mer än ett steg, jag påstår inte att hon bytt telefon eller bör göra som jag gör. Jag bara spekulerar kring varför man har 17 år gamla SMS sparade, hon måste ju gått och planerat att släppa dem, att hämnas, att försöka göra livet till ett h-e för honom. Och som exempel tog jag att jag inte ens vet vad jag hade för telefon 2005, ännu mindre har man några sms kvar från då. Du behöver inte ta allt så bokstavligt, lille autist.

Det enda du har att komma med är felaktigheter. Illa. Det framgår av artikeln i VG att tjejen hade noterat sms i sin dagbok. Inte sparat gamla telefoner. Hon måste inte alls ha "gått och planerat att släppa dem, att hämnas, att försöka göra livet till ett h-e för honom" som du skriver. Det är absolut inget ovanligt att tonåriga tjejer skriver dagböcker och även sparar dem.

Förstår du inte en så enkel sak? Har du aldrig haft flickvänner? Aldrig haft fru? Har inga döttrar?
Citera
2022-04-11, 17:40
Medlem
Citat:
Exakt så, och det är som sagt inget brott att ljuga och imponera på en 18-åring för att få knulla henne.

Är han brottsanklagad?
Citera
2022-04-11, 23:37
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Det enda du har att komma med är felaktigheter. Illa. Det framgår av artikeln i VG att tjejen hade noterat sms i sin dagbok. Inte sparat gamla telefoner. Hon måste inte alls ha "gått och planerat att släppa dem, att hämnas, att försöka göra livet till ett h-e för honom" som du skriver. Det är absolut inget ovanligt att tonåriga tjejer skriver dagböcker och även sparar dem.

Förstår du inte en så enkel sak? Har du aldrig haft flickvänner? Aldrig haft fru? Har inga döttrar?

Citat:
Är han brottsanklagad?

Jag förstår att du försvarar det lilla psykfallet, du är lika hispig och psykotisk själv. Normala människor, utan baktankar och onda planer, sparar inte SMS i 17 år. Gå nu och raka dig med en osthyvel, aspis.
Citera
2022-04-12, 00:41
Medlem
Försvarsministern gjorde en H*nif B*li fast lite mer rumsrent men lika olämpligt.

Givetvis avgick han.

4. Färdigflashbackat!
Citera
2022-04-12, 15:18
Medlem
Citat:
Jag förstår att du försvarar det lilla psykfallet, du är lika hispig och psykotisk själv. Normala människor, utan baktankar och onda planer, sparar inte SMS i 17 år. Gå nu och raka dig med en osthyvel, aspis.

Är du inte läskunnig? Hon har antecknat sms:n i sin dagbok och dagboken har hon sparat. Det är fullt normalt att en tjej/kvinna sparar sina dagböcker. Har du aldrig haft ett förhållande med en tjej/kvinna?
Man behöver inte "spara gamla telefoner" som du tror, men det övergår tydligen din begåvning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in