2024-01-20, 04:18
Medlem
Gillar att det är reklam mitt i eftertexterna. Också att scream 4(som nu) går på komedikanalen i filmsektionen. Visst scream-franchisen har väl alltid haft humoristiska delar i sig men ändå.

Plutotv verkar dock vara bättre än plextv iallafall.
Citera
2024-02-11, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plombr
Gillar att det är reklam mitt i eftertexterna. Också att scream 4(som nu) går på komedikanalen i filmsektionen. Visst scream-franchisen har väl alltid haft humoristiska delar i sig men ändå.

Plutotv verkar dock vara bättre än plextv iallafall.

Får se när vi får nya hemskärmen. Sen om det är reklam i eftertexterna eller på fel ställen ska man maila Pluto TV så brukar dom lösa även om det kan ta sin tid. Sen tycker jag det går för sakta att få in fler filmer/serier samt inga svenska filmer. Kan bero på licenser och att inte Sverige in. Hoppas såklart det ej är så utan bara strul och det tar längre tid för Sverige.
Citera
2024-02-21, 17:39
Medlem
Fler som har problem och inte får igång Pluto TV nu. Har dom strul eller är felet hos mig?
Citera
2024-02-21, 17:44
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysdioden
Fler som har problem och inte får igång Pluto TV nu. Har dom strul eller är felet hos mig?
Jag kollar just nu, inga problem. Men dom har ofta och mycket problem förutom att appen suger stenhårt, ofta finns ingenting annat än något som går i bakgrunden, tomt på On Demand och finns inga kanaler, ofta går det inte att hoppa mellan, ofta stoppar det mitt i ett avsnitt och bara står och tuggar. Appen har helt slutat att spara t ex favoriter under kanaler eller vilka avsnitt man sett.

Men dom har lagt till lite bra nyheter, samtliga säsonger av Våra Värsta År, Kultfilmer under kanalerna brukar bjuda på nåt guldkorn, kanske kattguld men sevärt åtminstone, synd att det inte finns tablåer vad som kommer på Kultfilmer.
Citera
2024-09-09, 18:31
Medlem
godboys avatar
Kör via TV:n och appen suger stenhårt fortfarande, verkligen intressant att det finns någon som tillåtit att skiten släppts ut på marknaden till kund. Fattar om det var en sjundekladdare eller särskolan för apputveckling som tagit fram skiten för skoj skull, men nu är ju tanken att appen ska tilltala de flesta vilket den inte kommer göra.

De som skapat skiten är dumma i huvudet och borde fan inte få komma nära en dator igen, de som godkänt att släppa ut den på marknaden borde man fan skära upp buken på!
Citera
2024-09-28, 13:23
Medlem
upplaenningens avatar
Då svenska pluto tv suger så streamar jag ofta tyska pluto tv då det erbjuds mer hos dom. Kör via VPN vilket funkar för det mesta.
Citera
2024-09-28, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplaenningen
Då svenska pluto tv suger så streamar jag ofta tyska pluto tv då det erbjuds mer hos dom. Kör via VPN vilket funkar för det mesta.

Är det bara utbudet som är annorlunda?

Jag vet inte hur det är nu, har inte använt svenska Pluto sen förra året. Men då fanns det inte undertexter på allt. Appen var rörig och inte särskilt användarvänlig. Jag blev även irriterad på livesändningar som gick igång automatiskt, och som tog upp en del av skärmen. Även om man ville leta upp nåt annat att titta på. Osv. Så det är inte bara utbudet som spelar någon roll för mig.
Citera
2024-09-28, 22:31
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfly
Är det bara utbudet som är annorlunda?

Det skulle jag tro. Ett bredare utbud. Ett exempel är Nickelodeon kanalen som endast visar klassiska gamla Nick program.
Citera
2025-01-02, 04:31
Medlem
Ganonitos avatar
Någon som vet hur man kommer runt reklamen? Ublock origin hjälper inte längre.
Citera
2025-04-10, 15:13
Medlem
Störande att det kommer upp en livesändning direkt när man går in i appen. Vill jag se livesändning så klickar jag ju igång det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in