Påminner om en gammal Kronblom-serie där Kronblom tog med sig en spark på en anställningsintervju. Den framtida chefen frågade Kronblom varför Kronblom hade en spark med sig på intervjun?
-Jag har redan en spark, därför behöver ni inte ge mig en sådan..
Kan vara som så att Elon har Kronblom-humor?
Den slags humor-typen dog ut i Sverige cirka 1950. Därför fattar ingen den längre.
Over the years, Musk has used Twitter to make misleading claims about the Covid-19 pandemic, to make a baseless accusation that a man who helped rescue children from a cave in Thailand was a sexual predator, to mock people who display their gender pronouns on the platform, and to make countless jokes involving the numbers 420 and 69.
Härligt att för en gång skull se en rik person göra något bra och gå emot etablissemanget. Musk är intelligent och strategisk. Ska bli intressant att se vad som händer mer.
Påminner om en gammal Kronblom-serie där Kronblom tog med sig en spark på en anställningsintervju. Den framtida chefen frågade Kronblom varför Kronblom hade en spark med sig på intervjun?
-Jag har redan en spark, därför behöver ni inte ge mig en sådan..
Kan vara som så att Elon har Kronblom-humor?
Den slags humor-typen dog ut i Sverige cirka 1950. Därför fattar ingen den längre.
Aha. Nu fattar jag Elons försök till skämt... Jösses. Ja, verkligen Kronblom-nivå.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!